Тренінг соціально-педагогічної взаємодії
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Тренінг соціально-педагогічної взаємодії
Код дисципліни
ВБ 1.7.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН1, ПРН2, ПРН4, ПРН5, ПРН10, ПРН11, ПРН12, ПРН14, ПРН17, ПРН18, ПРН19, ПРН20, ПРН21, ПРН24.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи соціальної психології (основи групової взаємодії, особливості поведінки індивіда в умовах групової взаємодії, види соціально-психологічного впливу та ін.)
Вміти: здійснювати базовий аналіз власної соціальної взаємодії та поведінки інших людей.
Володіти: елементарними навичками застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної ролі в процесі соціально-педагогічної взаємодії.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – вивчення та апробація студентами моделей міжособистісної та професійної взаємодії. Перший модуль, має на меті сформувати інструментарій аналізу компонентів соціальної взаємодії та закріпити навички його використання. Другий модуль має на меті сформувати вміння рефлексивно сприймати себе та партнера у процесі взаємодії; сформувати у студентів розуміння витоків конфліктів у процесі соціальної та професійної взаємодії та засобів їх подолання; створити можливість для відпрацювання навичок професійної взаємодії.
Рекомендована та необхідна література
Ерік Берн Ігри, у які грають люди, люди, які граються в ігри. – Клуб сімейного дозвілля, 2016. – 256 с.
Кайдалова Л.Г., Пляка Л.В. Психологія спілкування: навчальний посібний. – Х,: НФаУ, 2011. – 132 с.
Коберник І., Краснова К. Ефеткивні комунікації для освітніх управлінців. Посібник. – Київ, 2019. – 72с.
Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія професійної комунікації. – Видавництво 21, 2009. – 528 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття
Групова та індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: рефлексивне есе, аналіз кейсів, творче завдання, опрацювання практичних завдань, презентації, залік.
Підсумкове оцінювання: залік.
Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру
Мінімальна кількість балів для допуску до заліку – 36 балів.
Кількість балів за семестр – 36-60; кількість балів за залік – 40
Шкала відповідності:
Зараховано / Passed – 60-100
Не зараховано / Fail – 0-59
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни