Тренінг соціальної перцепції
Освітня програма: Соціальна робота бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Тренінг соціальної перцепції
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 4.01
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР6. Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
ПР11. Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилень у психічному розвитку, порушень поведінки, міжособистісних стосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин.
ПР19. Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            знати:
- визначення соціальної перцепції та її механізми
- особистісні аспекти взаємодії з оточуючими та їх сприйняття 
- природу та прояви маніпулятивних технік й протистояння ним 
- поняття психологічного впливу
вміти:
- користуватися засобами саморегуляції емоційного стану; 
- адекватно поводитись у складних ситуаціях взаємодії з партнерами. 
- налагоджувати міжособистісну перцепцію
- застосовувати техніки передачі інформації та постановки питань, аргументації та переконання
 - визначати індивідуальну стратегію ефективної поведінки в складних життєвих ситуаціях
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Спілкування є не лише обміном інформацією і діяльністю, але і сприйманням, розумінням і оцінкою людьми один одного. Тому в процесі спілкування у людини формується уявлення про партнера, про його здібності, характер, світогляд, ціннісні орієнтації. У зміст поняття “соціальна перцепція” включають сприймання не тільки фізичних властивостей людини, але і її внутрішніх характеристик, зокрема намірів, думок, здібностей, емоцій, установок та інше. Оскільки спілкування є процесом взаємодії двох і більше об`єктів, то йдеться про взаєморозуміння і взаємопізнання людей. Тренінг спрямований на формування особистісного досвіду та практичних навичок міжособистісного спілкування в різноманітних ситуаціях професійної діяльності. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Finne J. N., Svartdal F. Social Perception Training: Improving social competence by reducing cognitive distortions, International Journal of Emotional Education, Special Issue Volume 9, Number 2, 2017., pp. 44 – 58
2.	Берн Е. Ігри, у які грають люди – Клуб сімейного дозвілля, 2016.  – 256 с.
3.	Кочюнас Р. Основи психологічного консультування. - М.: "Академічний проект", 1999.
4.	Леонтьєв О. О. Психологія спілкування. - 3-е вид. - М.: Сенс, 1999. - 365 с.
5.	Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія: Підручник: У 2 кн. Кн.. 1. Соціальна психологія особистості і спілкування. Чернівці: Книги – ХХІ, 2010. – 464 с
6.	Піз А., Піз Б. Мова рухів тіла. – КМ-БУКС, 2017 – 416 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            практичні заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Порядок організації передбачених робочою навчальною програмою форм оцінювання здійснюється протягом семестру у ході виконання студентами творчих та репродуктивних завдань, самостійної роботи, а також підсумкового виконання залікового завдання. За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичене оцінок за модулі протягом семестру. 
Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 20 балів за кожне; модульна контрольна робота – до 20 балів.
Студент не допускається до складання підсумкового контролю, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів.
Форма підсумкового контролю – залік. Залікові бали: 0-59 – не зараховано, 60-100 – «зараховано».
Бали 1 – 59 відповідають оцінці «незадовільно»; 60 -74  – «задовільно»; 75 - 90 – «добре»;  91 - 100 – «відмінно».
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Олена
                            Георгіївна
                            Піонтківська 
                        
                        
                            Кафедра соціальної роботи 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної роботи
                    
                    
                        Факультет психології