Третя германська мова (5-й семестр)

Освітня програма: Шведська філологія та переклад, англійська мова та третя германська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Третя германська мова (5-й семестр)
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та шведською, англійською і третьою германською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та шведською, англійською і третьою германською мовами. ПРН 14. Використовувати шведську, англійську та третю германську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне оволодіння навчальною дисципліною “Третя германська мова” у 5-у семестрі передбачає успішне засвоєння матеріалу програми з цієї дисципліни за 4-й семестр.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна призначена для комплексного вивчення німецької мови у фонетичному, граматичному, лексичному аспектах, формування вмінь та навичок усного та письмового мовлення з метою забезпечення вільного, нормативно правильного володіння німецькою мовою для організації успішної іншомовної комунікації та майбутньої професійної діяльності студентів, розширює знання про німецьку мову та культуру, формує адекватну мовленнєву поведінку відповідно до комунікативної ситуації.
Рекомендована та необхідна література
1. Касяненко Д.С., Дорофеєва Л.В. Німецька мова: навчальний посібник / Д.С. Касяненко, Л.В. Дорофеєва. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2011, 237 с. 2. Pude A., Habersack S., Braun-Podeschwa J. Menschen B1.2. Deutsch als Fremdsprache. Kursbuch / Julia Braun-Podeschwa, Charlotte Habersack,Angela Pude — Ismaning: Hueber Verlag, 2020, 108 S. 3. Perlmann-Balme M., Schwalb S., Weers D. Em neu. Brückenkurs/ Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Dörte Weers — Ismaning: Hueber Verlag, 2008, 128 S. 4. Übungsgrammatik. Deutsch als Fremdsprache. Sprachniveau B1 - B2/ Buscha Anne, Szita Szilvia – Leipzig: Schubertverlag, 2015. – 266 S.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Комунікативний метод, частково-пошуковий (евристичний) метод, навчальна дискусія, бесіда, рольові ігри, виконання письмових вправ та творчих робіт, аналіз текстів, аудіо- та відеозаписів, самостійна робота студентів.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: відповіді на практичних заняттях, перевірка самостійної роботи, творче завдання, підсумкова контрольна робота (тест). Підсумкове оцінювання – відсутнє. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, німецька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології