Практичний курс другої мови (німецька). 4 семестр

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови (німецька). 4 семестр
Код дисципліни
ОК.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН 8. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для 4 семестру багатосеместрова дисципліна “Практичний курс другої мови//Second language” передбачає успішне засвоєння матеріалу програми з даної дисципліни за 3 семестр, що відповідає проміжному між базовим та середнім рівнями володіння мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування та поглиблення знань студентів з граматики та лексики німецької мови, вдосконалення умінь та навичок практичного оволодіння студентами німецькою мовою для здійснення усного та письмового спілкування, вмінь знаходити та презентувати потрібну інформацію, формування соціокультурної компетентності. Програма націлена на формування та розвиток навичок та вмінь лексично та граматично правильно організовувати усне та письмове мовлення; розвиток вмінь роботи з різними типами словників, довідкової літератури; вдосконалення вимови; розвиток умінь аудіювання, розуміння основного змісту прослуханого та прочитаного, перекладу та передачі змісту прослуханого та прочитаного тексту; розуміти значення невідомих слів на базі контексту; умінь висловлюватися на повсякденні теми та теми особистих інтересів, надавати прості рекомендації та обмінюватися інформацією, робити доповідь; описувати досвід, події, плани, навести пояснення і докази щодо різних точок зору.
Рекомендована та необхідна література
1. Касяненко Д.С., Дорофеєва Л.В. Німецька мова: навчальний посібник. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2011. – 237 с. 2. Pude A., Habersack S., Braun-Podeschwa J. Menschen B1.2. Deutsch als Fremdsprache. Kursbuch / Julia Braun-Podeschwa, Charlotte Habersack,Angela Pude — Ismaning: Hueber Verlag, 2020. — 108 S. 3. Perlmann-Balme M., Schwalb S., Weers D. Em neu. Brückenkurs/ Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Dörte Weers — Ismaning: Hueber Verlag, 2008. – 128 S. 4. Übungsgrammatik. Deutsch als Fremdsprache. Sprachniveau B1 - B2/ Buscha Anne, Szita Szilvia – Leipzig: Schubertverlag, 2015. – 266 S. 5. Кіршова О. В. Практична граматика німецької мови (Дієслово. Іменник) : [навчальний посібник] / О. В. Кіршова. – Миколаїв: Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2015. – 116 с. 6. Übungsgrammatik. Deutsch als Fremdsprache. Sprachniveau B1 - B2/ Buscha Anne, Szita Szilvia, Leipzig: Schubertverlag, 2015. – 266 S.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • усні та письмові завдання, які виконуються на практичних заняттях та під час самостійної роботи; • письмові тести; • модульні контрольні роботи; • творчі завдання; • відповіді на практичних заняттях.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів: • відповіді на практичному занятті: РН 2.1, РН 2.3, РН 3.1, РН 4.1, РН 4.2; РН 2.3, РН 3.1, РН 4.1, РН 4.2 – 10 балів; • письмові тести: РН 1.1, РН 1.2, РН, РН 2.1, РН 2.2 – 10 балів; • модульні контрольні роботи: РН 1.1 – 3.1– 20 балів; • творчі завдання: РН 2.1, РН 2.2, РН 2.4– 20 балів; підсумкове оцінювання у формі іспиту: • письмова частина іспиту – 15 балів, • усна частина іспиту– 25 балів Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру, та бали, отримані на іспиті – мінімум 60 балів, максимум – 100 балів, з них за семестр максимально – 60 балів, мінімально – 36; за відповідь на іспиті – максимально – 40 балів; мінімально – 24.
Мова викладання
Німецька