Комплексна дисципліна "Основи сучасної лінгвистики". Частина 2. Мовознавство
Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Комплексна дисципліна "Основи сучасної лінгвистики". Частина 2. Мовознавство
Код дисципліни
ОК.03.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів.
ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.1. Знати англійську мову на рівні, необхідному і достатньому для засвоєння матеріалу.
1.2. Володіти елементарними навичками аналізу та інтерпретації мови на всіх рівнях її структури відповідно до начальних програм середньої школи – фонетичному, морфологічному лексикологічному, фразеологічному, синтаксичному, стилістичному з урахуванням погляду на мову як найважливішого засобу людського спілкування, неодмінну ознаку етносу і нації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна "Мовознавство" покликана ознайомити студентів з основами знань в галузі лінгвістики, основними законами розвитку мови, принципами мовної епістемології, найважливішими методами і прийомами дослідження такого багатоаспектного явища, яким є мова.
Рекомендована та необхідна література
1. Білецький, А. О. Про мову і мовознавство: навчальний посібник (Київ, Артек, 1996), 224.
2. Голубовська, І. О., Лучканин, С. М., Чемес, В. Ф. Вступ до мовознавства (Київ, Академія, 2016), 320.
3. Тищенко, К. М. Основи мовознавства: Системний підручник (Київ, Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2007), 308.
4. Horsnby, D. Linguistics. A complete introduction (London, Hodder & Stoughton, 2014), 309.
5. Stanlaw, J., Adachi, N., Salzmann, Z. Language, Culture and Society. An Introduction to Lin-guistic Anthropology (New-York, 2017), 452.
6. Sedivy, J. Language in Mind. An Introduction to Psychlinguistics (Massachusetts, Sinauer As-sociates, inc.), 2018.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи.
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - лекції, практичні заняття, творчі та дослідницькі завдання, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит.
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, тести) та за самостійну роботу. За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни