Нейропсихотерапія

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейропсихотерапія
Код дисципліни
ВБ 2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР. 5.; ПР. 10.; ПР. 14.; ПР. 15.; ПР. 16.; ПР. 17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи нейропсихології особистості, напрями сучасної психотерапії, біологію психічних та поведінкових розладів. 2. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – відповідно до вимог ОП та професійної діяльності психолога опанувати актуальні психологічні та нейропсихологічні теорії психотерапії, навчитися розробляти дизайн нейропсихологічних досліджень психотерапії. Дисципліна «Нейропсихотерапія» належить до вибіркового блоку дисциплін підготовки здобувача з клінічної психології з основами психотерапії і розрахована на 5 кредитів. Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної дослідницької діяльності в галузі нейропсихотерапії, вивчення нейропсихологічних аспектів повноцінного функціонування особистості та нейрональних корелятів психотерапевтичних змін клієнта. Міждисциплінарні нейропсихологічні дослідження психотерапії є важливим напрямком для теоретичної та прикладної психології. Нейропсихологічні моделі психотерапевтичних змін клієнта активно застосовуються для вивчення результатів психотерапії, вдосконалення наявних методів психологічного консультування та дослідження психічного здоров’я.
Рекомендована та необхідна література
1. Крупельницька Л. Напрями сучасної психотерапії. Навчальний посібник / К.: Інтерсервіс. – 2018. – 350 c. 2. Cozolino L. The neuroscience of psychotherapy: healing the social brain (Norton Series on Interpersonal Neurobiology). – WW Norton & Company, 2017. – 608 c. 3. Montgomery A. Neurobiology essentials for clinicians: What every therapist needs to know (norton series on interpersonal neurobiology). – WW Norton & Company, 2013. – 360 c. 4. Siegel D. J., Schore A. N., Cozolino L. Interpersonal Neurobiology and Clinical Practice (norton series on interpersonal neurobiology). – WW Norton & Company, 2021. – 368 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні доповіді, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота. Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді та доповнення на семінарських заняттях. Оцінка виконання письмового завдання з тем 1-4: РН1.1; РН1.2; РН2.1 – 10/6 балів. Оцінка виконання письмового завдання з тем 5-11: РН1.1; РН2.1; РН2.2 –10/6 балів. Оцінка участі у дискусії на семінарських заняттях: РН1.1; РН1.2; РН1.3; РН2.1 – 20/12. Оцінка якості виконання завдань на семінарських заняттях: РН1.1; РН.2.1; РН2.2; РН2.3 – 20/12. Мінімальний бал, необхідний для допуску на іспит – 36 балів, максимальний за семестр – 60 балів. Форма контролю – іспит. Мінімальний бал на іспиті – 24, максимальний – 40 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології