Сучасний літературний процес в Індії
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Сучасний літературний процес в Індії
Код дисципліни
ННД.08.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення літературознавства.
ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації).
ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних.
ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу.
ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати дослідження та/або інноваційні розробки в галузі філології гінді.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін «Лінгвокраїнознавство Індії», «Середньовічна література гінді», «Усна та давня література гінді», «Мова гінді: просунутий рівень».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із найкращими зразками сучасних прозових і поетичних творів гіндімовного світу шляхом їх соціокультурного прочитання та літературного аналізу, дати уявлення про розвиток сучасного літературного процесу Індії, його особливості та характерні риси, розвиток літературно-критичної думки в гіндімовному регіоні на сучасному етапі, окреслити місце новітньої індійської літератури у системі світової літератури. Дисципліна є багатосеместровою і входить до науково-дослідного компоненту освітньої програми.
Рекомендована та необхідна література
1. Вермейчук Н. Етапи становлення та еволюції новели гінді // Вісник КНУ. Східні мови та літератури. 2019. 1(25). С. 56–62.
2. शक्लु र. िहदी ं सािह×य का इितहास / रामचंद्र शक्लु . – इलाहाबाद: लोकभारती प्रकाशन, 2009.
3. िसघलं ड. नई कहानी और अमरकातं / डॉ. िनमलर् िसघलं . – िदãली: राधाकृçणनन प्रकाशन, 1999.
4. हिंदी के प्रमुख उपन्यासकार और उनके उपन्यास | hindi upanyas list / Hindi Sarang // https://hindisarang.com/hindi-upanyaskar-aur-upanyas/
5. हिन्दी उपन्यास - Hindi Upanyas - हिंदी साहित्य का गद्य - हिंदी साहित्य चैनल // https://www.hindikahani.hindi-kavita.com/Hindi-Upanyas.php
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до усних відповідей на семінарських заняттях, участі у дискусіях, виконання письмових, тестових і дослідницьких завдань, підготовку презентацій.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється з розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації / реферати – 24/40 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і складається з двох частин: 1) два теоретичних питання; 2) практичне завдання на читання і переклад уривку гіндімовного художнього твору. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Юрій
Володимирович
Ботвінкін
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології