Сучасна новелістика гінді

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасна новелістика гінді
Код дисципліни
ДВС.1.14.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Індії та України. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз гіндімовних текстів різних стилів і жанрів. ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Східна мова: просунутий рівень», «Вступ до східної філології», «Лінгвокраїнознавство східної мови», «Давня та усна східна література», «Середньовічна східна література».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з кращими зразками новелістики гінді ХХ ст. шляхом соціокультурного прочитання та літературного аналізу вибраних творів; дати уявлення про процес зародження, формування, становлення, розвиток та розквіт жанру новели в Індії у ХХ ст.; окреслити особливості та характерні риси цього процесу, а також місце новелістики мовою гінді ХХ ст. у системі світової літератури. . Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Вермейчук Н. Етапи становлення та еволюції новели гінді // Вісник КНУ. Східні мови та літератури. 2019. 1(25). С. 56–62. 2. Фащенко В. Оновлення жанру і суперечки про поетику // У глибинах людського буття: Літературознавчі студії. Одеса, 2005. С. 159–182. 3. शक्लु र. िहदी ं सािह×य का इितहास / रामचंद्र शक्लु . – इलाहाबाद: लोकभारती प्रकाशन, 2009. 4. िसघलं ड. नई कहानी और अमरकातं / डॉ. िनमलर् िसघलं . – िदãली: राधाकृçणनन प्रकाशन, 1999. 5. हिंदी के प्रमुख उपन्यासकार और उनके उपन्यास | hindi upanyas list / Hindi Sarang // https://hindisarang.com/hindi-upanyaskar-aur-upanyas/ 6. हिन्दी उपन्यास - Hindi Upanyas - हिंदी साहित्य का गद्य - हिंदी साहित्य चैनल // https://www.hindikahani.hindi-kavita.com/Hindi-Upanyas.php
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: усні відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється з розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації / реферати – 12/20 балів; модульні контрольні роботи – 24/40 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і передбачає: 1) відповіді на два теоретичні питання; 2) практичне завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології