Поетика гінді, жанри та стилі

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Поетика гінді, жанри та стилі
Код дисципліни
ДВС.1.07.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Індії та України. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз гіндімовних текстів різних стилів і жанрів. ПРН 19. Мати навички участі в наукових та прикладних дослідженнях у галузі філології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Східна мова: базовий рівень», «Східна мова: середній рівень»; «Усна та давня східна література», «Середньовічна східна література».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із розвитком та становленням жанрів та стилів поезії гінді в Індії протягом усього періоду її існування, дати їм уявлення про основні закономірності становлення та історичного розвитку жанрів та стилів поезії гінді з часів давньоіндійської літератури санскритом, а також про їхню специфіку. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Anjana Neira Dev, B.B. Tiwari, Sanam Khanna (2006). Indian Literature: An Introduction. Adited for the University of Delhi. Piersom, Longman, 101 p. 2. Subramanian V.K. (1996). Sacred Songs of India. Delhi, 321 p. 3. Premchand (2004). The Oxford India Premchand. Oxford University Press, 1000 p. 4. Rekha Sigi (2015). Munshi Premchand. Diamond Pocket Books, 94 p. 5. Rabindranath Tagore (2012). Songs of Kabir, Start Publishing LLC, 65 p. 6. Virendra Kumar Sethi (1996). Mira: The Divine Lover. Radha Soami Satsang Beas, 211 p. 7. Kedarnath Singh (2009). Uttar Kabeer Aur Anya Kavitayen, Rajkamal prakashan pr.li, Delhi, 132 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати із запропонованих для опрацювання тем, виконання курсового проекту.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється відповідно до вказаних видів робіт із розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати – 36/60 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів; курсовий проект – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології