Лінгвокраїнознавство Індії

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство Індії
Код дисципліни
ННД.11.02.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди мови гінді, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 21. Застосовувати знання з лінгвокраїнознавства Індії, історії зв’язків України з країнами Сходу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування шкільного курсу з всесвітньої історії, географії.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з культурою, історією, географією, релігією, побутом та звичаями індійського народу; сформувати лінгвокраїнознавчу компетенцію. Забезпечити формування у студентів соціокультурної компетенції, яка складається з країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій. Дисципліна є частиною комплексної дисципліни «Історико-країнознавчі студії» і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Міфи давньої Індії / Упоряд., передмова та переказ із гінді Степана Наливайка. К., 2001. 2. Мотріченко О.М. Лінгвокраїнознавство Індії: навч. посіб. К., 2005. 3. प्लेइंग इट माइ वे: सचिन तेंदुलकर, नई दिल्ली, 2010. 4. हाफ गर्लफ्रेंड: चेतन भगत, नई दिल्ली, 2017 5. ए गाइट टू प्राइवेट इक्विटी: नेहा भुवानिया, नई दिल्ली, 2016. 6. बर्थ ऑफ सिनेमा: गोपाल कृष्ण, नई दिल्ली, 2015. 7. अ बंच ऑफ ओल्ड लेटर्स: जवाहरलाल नेहरू, नई दिल्ली, 2016. 8. अ बिलियन इज इनफ: अशोक गुप्ता, नई दिल्ली, 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій та семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності, як відповіді на семінарських заняттях, участь у дискусіях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації або реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється протягом семестру із розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, участь у дискусіях, доповіді з аналізом наукової літератури, реферати – 12/20 балів; модульні контрольні роботи – 24/40 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі та складається з двох частин: 1) письмові відповіді на два теоретичних питання; 2) усне обговорення дотичних до цих питань тем. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології