Основи клієнт-центрованої психотерапії

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Основи клієнт-центрованої психотерапії
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1; ПР4; ПР5; ПР7; ПР11; ПР14. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати та вміти використовувати знання про специфіку сучасних напрямів та методів психотерапії у проведенні наукових досліджень, викладацькій діяльності та у практичній роботі на рівні студента, який завершив 1-ий рік навчання у магістратурі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Володіти базовими навичками психотерапевтичної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Основи клієнт-центрованої психотерапії» спрямована на формування розуміння теоретичних основ клієнт-центрованої психотерапії та оволодіння базовими практичними навичками та вміннями гуманістично-орієнтованого психотерапевта. Основна увага приділяється забезпеченню центральних умов клієнт-центрованої психотерапії.
Рекомендована та необхідна література
1. Основи психотерапії: навч. посіб. / за ред. К. В. Сєдих, О. О. Фільца. – Київ : Академвидав, 2016. – 192 с. 2. Основи психотерапії: навч. посіб. / В.І. Банцер, Л.О. Гребінь, З.В. Гривул [та ін.] : під заг. ред. К.В. Сєдих, О.О. Фільц, Н.Є. Завацька. - Полтава : Алчевськ : ЦПК, 2013. - 329 с. 3. Психотерапія: підручник / Н.Ф. Каліна. – Київ : Академвидав, 2010. - 288 с. 4. Wedding, D., & Corsini, R. J. Current psychotherapies. Cengage Learning. 2013. 5. Слободянюк І. А. Основи клієнт-центрованої терапії. Навчальний посібник. Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2012. 136 с. 6. Current psychotherapies (11th ed.). / Wedding, D., & Corsini, R. J. (Eds.). Belmont, CA: Brooks/Cole, 2019. 656 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка участі у семінарському занятті: 20/12. Оцінка участі у практичному занятті: 20/12. Творча самостійна робота: 20/12. Підсумкова контрольна робота: 40/24. Організація оцінювання: здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи; після теми 5 проводиться підсумкова контрольна робота. Підсумкове оцінювання: залік. Рекомендований мінімум для допуску до заліку: 40 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру: - За максимальної кількості балів (100) не передбачає додаткових заходів для оцінювання. - За сумарної кількості менше 60, але більше критично-розрахункового мінімуму у 40 балів – складається залік у формі усного опитування за тематикою курсу та виконується творче індивідуальне завдання, яке оцінюється у 20 балів. - За менше 40 балів – до складання заліку не допускаються. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – залік.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни