Цілеспрямоване інтерв’ювання та консультування

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Цілеспрямоване інтерв’ювання та консультування
Код дисципліни
ВБ 2.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР5; ПР10; ПР14; ПР15; ПР16; ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати та вміти використовувати основні концепції в галузі загальної та соціальної психології, психології особистості та базових навичок психологічного консультування на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Цілеспрямоване інтерв’ювання та консультування» спрямована на формування систематизованих знань з цілеспрямованого інтерв’ювання та консультування, створення цілісного уявлення про процес індивідуально-психологічного консультування, його зміст, принципи та технологію; розширення знань та навичок психологічної допомоги особистості. Аналізуються сучасні тенденції надання практичної психологічної допомоги, інтегруються психологічні знання про психотерапевтичні технології та базові психотерапевтичні навички. Узагальнюються способи розв’язання консультативних задач. Практична частина курсу націлена на активне освоєння технологій ведення консультативного інтерв’ю та формування професійної позиції консультанта
Рекомендована та необхідна література
1. Айві А. Цілеспрямоване інтерв'ювання і консультування: сприяння розвитку клієнта. Київ: Сфера, 1998. 342 с. 2. Бондаренко А. Ф. Психологическая помощь: теория и практика. Изд. 3-е, испр. и доп. Москва, 2001. 336 с. 3. Васьківська С. В. Основи психологічного консультування: підручник (2-ге видання). Київ: Ніка-Центр, 2011. 424 с. 4. Кочюнас Р. Основы психологического консультирования. Москва: Академический проект, 1999. 240 с. 5. Линде Н. Д. Психологическое консультирование: теория и практика: учебное пособие для студентов вузов. Москва: Аспект Пресс, 2010. 255 с. 6. Слободянюк І. А. Основи клієнт-центрованої терапії. Навчальний посібник. Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2012. 136 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Lectures, seminars, practical classes, independent work.
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення, практичні вправи): 40/30. Реферативна доповідь: 20/10. Звіт про самостійну роботу: 20/10. Підсумкова контрольна робота: 20/10. Організація оцінювання: здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи; підсумкове заняття проводить у формі аналізу типових консультаційних звернень та експерієнтальних етюдів (звіт, супервізія). Підсумкове оцінювання: залік. Рекомендований мінімум для допуску до заліку: 40 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру: - За максимальної кількості балів (100) не передбачає додаткових заходів для оцінювання. - За сумарної кількості менше 60, але більше критично-розрахункового мінімуму у 40 балів – складається залік у формі усного опитування за тематикою курсу та виконується творче індивідуальне завдання, яке оцінюється у 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – залік.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни