Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 4
Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 4
Код дисципліни
ДВС 1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності.
ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
ПРН 14. Використовувати українську, англійську, французьку / іспанську мови в усній та письмовій формі, у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін з теоретичних і практичних курсів французької мови.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – подальший розвиток навичок усного мовлення, розуміння без словника адаптованої художньої та суспільно-політичної літератури, створення бази для читання зі словником нескладних текстів в оригіналі, застосування студентами отриманих знань для роботи з фаховими матеріалами французькою мовою. Дисципліна спрямована на вивчення мови в регістрі спілкування. Курс будується на елементах інтенсивного навчання з використанням аудіовізуальних засобів, мета яких розвивати комунікативно-мовленнєві навички та навички сприйняття іноземної мови на слух. На цьому етапі навчання набуває значення диференціація аспектів роботи: робота з підручником, робота з суспільно-політичними текстами, розмовна практика згідно з визначеною тематикою, робота зі звуковим текстом, самостійна робота з текстами за фахом.
Рекомендована та необхідна література
Початковий курс: підручник. – К.: Вища школа, 2009. – 367 с.
Akyuz A., Bazelle-Shahmaei B., Bonenfant J. Focus : Grammaire du français. – P. : Hachette, 2015. – 288 p.
Carlo C. Carusa M. Civilisation progressive du français. – Paris : CLE International, 2005. – 160 p.
Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p.
Edito A1. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p.
Edito A2. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p.
Escoufier D., Gomy C., Minh K. Communication progressive du français. Niveau débutant. – P.: CLE, 2018. – 144 p.
Gallier T. Vocabulaire. Niveau intermédiaire. – Paris : CLE International, 2003. – 174 p.
Miquel C. Grammaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2005. – 128 p.
Siréjols E. Vocabulaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2007. – 128 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Види робіт:
Контрольні роботи;
Усна відповідь;
Письмові домашні завдання;
Модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру, та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит). Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного іспиту:
● максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит);
Мова викладання
Французька, українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни