Психологія вищої школи

Освітня програма: Російська мова та література (для іноземців) (мова навчання російська) / Русский язык и литература

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Психологія вищої школи
Код дисципліни
ВБ 3.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійнозначущіпроблеми і пропонувати шляхи їхвирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.ПРН 5.Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 21 в. Організовувати процес навчання російської мови в закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних засад ...Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння російською мовою на рівні, що дозволяє спілкуватися в усіх сферах діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на спеціальну підготовку фахівців з вищою освітою в галузі психології розвитку, навчання та виховання студентів, питання особистості та науково-педагогічної діяльності викладача. Дисципліна дозволяє студентам-магістрантам практично розвинути вміння організовувати навчально-виховну роботу у закладі вищої освіти. Зміст дисципліни розкриває психологічні закономірності, чинники, ефекти освітньо-професійної соціалізації особистості, яка набуває вищу освіту зі спеціальності «філологія». Програма курсу розкриває інноваційний досвід застосування наукового доробку психологів-попередників у практиці роботи з психологічними феноменами, породженими навчанням особистості у ЗВО.
Рекомендована та необхідна література
Афонин И. Д., АфонинА. И. Психология и педагогика высшей школы : учебник. Москва: Русайнс, 2016. 248 с. Бороздина Г. В. Психология и педагогика : учебник. Москва : Юрайт, 2011. 477 с. ИгнатоваВ. В., Красноперова Н. А. Основы психологии и педагогики высшей школы : учеб. пособие. Красноярск, 2017. 90 с. Педагогическая психология : учеб. пособие / под ред. Л. А. Регуш, А. В. Орловой. СПб. : Питер, 2011. 416 с.Павелко Н. Н., ПавловС. О. Психология и педагогика : учеб. пособие. Москва : КноРус, 2012. 496 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, консультації, самостійна робота. Методи викладання: пояснювально-ілюстративний, свідомо-практичні (пояснення, спостереження); навчальна дискусія .
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, презентація,опорні схеми тем (таблиці), тестові завдання, психологічний практикум, проєкт побудови професійних перспектив, підсумкова контрольна робота. Оцінювання знань та вмінь студента відбувається систематично, відповідно до тематичного плану занять. Критерії оцінювання кожного виду завдань див. у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
російська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни