Підсумковий іспит з англійської мови
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ННД.16
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН1; ПРН2; ПРН5; ПРН11; ПРН12; ПРН 15; ПРН 18.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання:
- основних тенденцій розвитку сучасного мовознавства, наукових парадигм та методів дослідження та уміння ілюструвати власними прикладами виклад
теоретичних положень;
- основних теорій та моделей комунікації; структури процесу комунікації, принципів успішної та ефективної комунікації, стратегій та тактик досягнення мети спілкування, історії розвитку риторики як мистецтва красномовства та науки;
- риторичного потенціалу фонетичних, лексичних та граматичних засобів англійської мови.
Уміння:
- вільно володіти англійською мовою (на рівні С1) з метою аргументованого та переконливого висловлювання власної точки зору стосовно запропонованої теми, проблеми, ситуації професійного характеру.
Зміст навчальної дисципліни
Метою підсумкового іспиту з англійської мови є перевірка та оцінювання програмних результатів навчання, зокрема науково-теоретичної та фахової підготовки студентів, а також рівня їх професійної компетентності у таких галузях:
Рекомендована та необхідна література
1. Andrews, R. (2014). A Theory of Contemporary Rhetoric. Routledge.
2. Barnet, S., Bedau, H. (2014). Critical Thinking, Reading and Witting: A Brief Guide to Argument. Bedford/St Martin’s.
3. Bauer, J., Boyle, M., Stapleton, S. (2016). Final Draft (2,3). Cambridge University Press.
4. Fahnestock, J. (2011). Rhetorical Style: The Uses of English in Persuasion. Oxford University Press.
5. Henderson, E. (2015). Active Reader: Strategies for Academic Reading and Writing. Oxford University Press Canada.
6. Hewings, M. (2012). Cambridge Academic English (Upper Intermediate). Cambridge University Press.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Іспит має комплексний письмово-усний характер і проводиться англійською мовою. Під час іспиту студенти можуть користуватися одномовними словниками. Час виконання письмового завдання - 60 хвилин (риторичний аналіз тексту, переклад фрагменту тексту українською мовою та перекладацький коментар). Екзаменаційний білет містить 3 питання. Перше питання передбачає роботу з оригінальними різножанровими текстами обсягом до 350 слів з метою здійснення риторичного аналізу тексту та лінгвістичного аналізу запропонованих мовних явищ. Друге питання передбачає виконання перекладу фрагменту тексту та здійснення перекладацького аналізу власного перекладу. Третє питання - усна співбесіда (без попередньої підготовки) у межах попередньо визначеної тематики курсів "Комунікативні стратегії", "Загальнотеоретичний курс англійської мови", "Академічне й ділове мовлення та переклад".
Методи та критерії оцінювання
Формування балу за іспит. Рівень підготовки магістрів на іспиті оцінюється за 100-бальною системою: випускник може набрати максимально 100 балів та мінімально позитивну кількість балів - 60. Формування балу за комплексний підсумковий іспит відбувається шляхом обчислення середньоарифметичного балу за усі три відповіді екзаменаційного білету, помноженого на 10 (коефіцієнт). Час виконання письмового завдання - 60 хвилин (риторичний аналіз тексту, лінгвістичний аналіз мовних явищ тексту). Усна співбесіда на запропоновану тему проводиться без попередньої підготовкистудента. Екзаменаційний білет містить три питання: 1. Теоретичне питання. 2. Риторичний аналіз тексту №1. 3. Переклад фрагменту тексту №1.
Мова викладання
англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни