Методика викладання кримськотатарської мови у вищій школі

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання кримськотатарської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в кримськотатарській філології. ПРН6.Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН9. Характеризувати теоретичні засади (концепції, категорії, принципи, основні поняття тощо) та прикладні аспекти кримськотатарської філології. ПРН10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів кримськотатарською мовою. ПРН13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування фахових дисциплін під час навчання на третьому, четвертому курсі. 2. Знання основної програми з кримськотатарської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Методика викладання кримськотатарської мови у вищій школі» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», галузі знань 03 «гуманітарні науки», кластеру «Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад». Для ефективної роботи всі лекційні заняття побудовано за принципом дискусії, обговорення, бесіди.
Рекомендована та необхідна література
1. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – К.: Ленвіст, 2003. 2. Конспект лекцій з дисципліни «Методика навчання іноземних мов» : для студентів 5 курсу ф-ту «Референт-перекладач», які навчаються за спец. 035 Філологія (Переклад) / Нар. укр. акад., [каф. теорії та практики пер. ; авт.-упор. І .Ю. Гусленкко]. – Харків : Вид-во НУА, 2018. – 64 с. 3. Методика викладання іноземних мов у вищій школі // За ред. Жлуктенка. – К., 1971. 4. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб./ Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. –332 с. 5. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Підручник для студентів вищих закладів освіти. – К.: Ленвіт, 1999.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на практичних: 16 - 32 балів. 2.Аналіз композиції та змісту заняття у письмовій формі: 2 - 4 балів. 3.Підготовка фрагменту заняття: 6 - 8 балів. 4. Написання модульної контрольної роботи: 12 - 16 балів. 5. Залік: 24 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Миколаївна Корчинська
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології