Напрями сучасної психотерапії

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Напрями сучасної психотерапії
Код дисципліни
ОК 3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР1; ПР4; ПР5; ПР7; ПР9; ПР14; ПР15; ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст курсів „Основи індивідуального консультування” та “Клінічна психологія” на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Володіти базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 3. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна “Напрями сучасної психотерапії» формує знання про сучасний стан та тенденції розвитку психотерапії, закладає основи фахового мислення в контексті розв’язання завдань психотерапевтичної практики та науково-дослідницької роботи у галузі психотерапії. Дисципліна спрямована на розвиток знань про сучасні психотерапевтичні напрями.
Рекомендована та необхідна література
Крупельницька Л.Ф. Напрями сучасної психотерапії: навч. посібник / Л.Ф. Крупельницька. – К.: ВПЦ “Київський університет”, 2018. – 350 с. Основи психотерапії: навч. посіб. / за ред. К. В. Сєдих, О. О. Фільца. – К.: Академвидав, 2016. – 192 с. Основи психотерапії: навч. посіб. / В.І. Банцер, Л.О. Гребінь, З.В. Гривул та ін. : під заг. ред. К.В. Сєдих, О.О. Фільц, Н.Є. Завацька. - Полтава : Алчевськ : ЦПК, 2013. - 329 с. Current psychotherapies (11th ed.). / Wedding, D., & Corsini, R. J. (Eds.). – Belmont, CA: Brooks/Cole, 2019. – 656 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Тест, контрольна робота з відкритими відповідями, оцінка участі у семінарських заняттях, оцінка участі у практичних заняттях, колоквіум. Тест за підсумками вивчення 1-ї теми: 10/6 балів Тест за підсумками вивчення 2-ї, 3-ї та 4-ї тем: 10/6 балів Контрольна робота з відкритими відповідями: 10/6 балів Оцінка участі у семінарських заняттях: 20/12 Оцінка участі у практичних заняттях: 10/6 Підсумкове оцінювання - іспит. Кількість балів підсумкового оцінювання (максимум 100 балів) складається з суми балів семестрового оцінювання (максимум 60 балів) та балів, отриманих студентом за іспит (максимум 40 балів). При кількості балів в семестровому оцінюванні менше критично-розрахункового мінімуму (36 балів) даються додаткові завдання. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки - 24 бали. Організація оцінювання: після теми 1 та 2 проводиться тест; після теми 4 – контрольна робота з відкритими питаннями; після кожного семінару та практичного заняття – оцінювання участі студента.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни