Багатосеместрова дисципліна ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна ПРОФЕСІЙНА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА
Код дисципліни
ОК 02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення.ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1.До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи та характеристики історико-культурного процесу, місце етики серед філософських наук.2.Уміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ культури, культурних процесів та подій; виокремлювати актуальні соціокультурні проблеми та обґрунтовувати принципи й шляхи їхнього вирішення.3.Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування щодо політичних, економічних, культурно-мистецьких подій та явищ; використання іншомовних фахових інформативних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в тому, щоб надати студентам цілісне розуміння кола проблематики професійної та корпоративної етики як актуальних галузей знання та практики, специфіки методів етико-прикладних досліджень та етичних суджень й уміння їх використовувати у вирішенні конкретних аналітичних і дослідницьких завдань щодо моральних колізій у сучасних практиках.Дисципліна «Професійна та корпоративна етика» належить до переліку обов’язкових дисциплін та викладається у І (1 кредит ECTS, 2 год. лекцій, 2 год. семінарських занять, 26 год. самостійної роботи) та ІІ (2 кредити ECTS, 2 год. лекцій, 2 год. семінарських занять, 54 год. самостійної роботи) семестрах магістратури – відповідно до навчального плану за конкретною філологічною освітньою програмою. Навчальна дисципліна спрямована на формування освіченого фахівця, етично компетентного і морально орієнтованого на сумлінне, свідоме й етично виважене виконання професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика. Естетика.: навч.посібник. / за наук. ред..Панченко В.І. – К.: «Центр учбової літератури», 2014 – 432 с. 2. Прикладна етика. Навч.посібник / За наук.ред. Панченко В.І. – К.: «Центр учбової літератури», 2012. – 392 с. 3. Професійна та корпоративна етика: навч. посіб. / за ред. В.І. Панченко. – К: 2019 ВПЦ «Київський університет», 2019. 4. Калугіна О. В. Етика перекладача [Електронний ресурс] / О. В. Калугіна. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/19_AND_2012/Philologia/6_114028.doc.htm 5. Етичний кодекс університетської спільноти. Ухвалений на Конференції трудовго колективу Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Протокол №2 від 27.12.2017. – Режим доуступу: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.3), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1-2.5); (комунікація 3.1-3.3); (автономність та відповідальність 4.1-4.6), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на лекціях і семінарах: РН1.1-1.3, 2.1-2.5, 3.1-3.3, 4.1-4.6 – 36/60 балів. 2. Есе: РН1.1-1.4, 2.1, 2.3-2.5, 3.1-3.3, 4.1-4.3, 4.5, 4.6 – 12/20 балів.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, тести, захист презентації) та за самостійну роботу (підготовка презентації). Усі види робіт за семестр мають у підсумку:За умови ПК: - максимально 100 балів.За умови заліку: у максимальному вимірі -100 балів, у мінімальному вимірі - 60 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни