Лінгвокультурний аспект професійної підготовки» Частина 3. Реалії польської лінгвокультури
Освітня програма: Польська мова і література, англійська та литовська мови
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Лінгвокультурний аспект професійної підготовки» Частина 3. Реалії польської лінгвокультури
Код дисципліни
ВБ 1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною, польською, англійською та литовською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН 14. Використовувати польську, англійську та литовську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
ПРН 22.1. Застосовувати знання польської та литовської мов у рамках лінгвокраїнознавчого і туристичного дискурсів.
ПРН 23.1. Вміти ідентифікувати національно-культурний компонент у структурі польської та литовської мов.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
мати мінімальний словниковий запас польської мови, володіти основами граматики та синтаксису польської та литовської мов; загальною лінгвістичною термінологією
Зміст навчальної дисципліни
Метою курсу «Реалії польської лінгвокультури» є формування особистості фахівця, який здатний вирішувати типові професійні завдання щодо організації і здійснення навчально-виховного процесу з польської мови; підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі освіти, що володіють знаннями з сучасної польської мови. До цілей курсу належить формування в студентів комунікативної компетентності на основі лінгвістичних, соціокультурних і професійних знань з польської мови; вміння вільно висловлюватися та дискутувати на теми зі сфери побуту, освіти, культури, політики, екології та ін. – усно та на письмі; здатності використовувати набуті знання під час здійснення навчально-виховного процесу з польської мови за допомогою традиційних та інноваційних методів навчання
Рекомендована та необхідна література
Bajor E., Madej E., Wśród ludzi i ich spraw. Kurs języka polskiego jako obcego dla humanistów, Łódź 2006.
Ciesielska-Musameh R., Guzik-Świca B., Przechodzka G., Z polskim w świat. Podręcznik do nauki języka polskiego, Lublin 2016.
Krztoń J., Testuj swój polski. Słownictwo 1, Kraków 2011.
Lechowicz J., Podsiadły J., Ten, ta, to. Ćwiczenia nie tylko gramatyczne dla cudzoziemców, Łódź 2001.
Lewiński P., Oto polska mowa, Wrocław 2001.
Lipińska E., Z polskim na ty, Kraków 2003(CD).
Madeja A., Morcinek B., Polski mniej obcy, Śląsk, Katowice 2007.
Mędak S., Polski od poziomu B1 wzwyż. Gramatyka i składnia progresywna ze 192 ćwiczeniami kreatywnymi, Kraków 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи.
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - лекції, семінари, творчі та дослідницькі завдання, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – проміжний контроль.
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, тести) та за самостійну роботу. За семестр студент може отримати мінімально 60 балів та максимально – 100 балів.
Мова викладання
Українська, польська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни