Лінгвокультурний аспект професійної підготовки. Частина 1. Прикладна екскурсологія

Освітня програма: Польська мова і література, англійська та литовська мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокультурний аспект професійної підготовки. Частина 1. Прикладна екскурсологія
Код дисципліни
ВБ 1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною, польською, англійською та литовською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 14. Використовувати польську, англійську та литовську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 22.1. Застосовувати знання польської та литовської мов у рамках лінгвокраїнознавчого і туристичного дискурсів. ПРН 24.1 Застосовувати рецепції літератури та культурних реалій в туристичному дискурсі.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен володіти елементарними навичками лінгвістичного аналізу характерних ознак польської та литовської мов, володіти елементарними навичками добору, аналізу та інтерпретації країнознавчих фактів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Прикладна екскурсологія» є формування у студентів фундаментальних знань, вмінь та навичок стосовно підготовки кваліфікованих перекладачів-туризмознавців, що базуються на сучасних досягненнях провідних вітчизняних і іноземних вчених та світової практики. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: основні поняття, особливості, функції екскурсології; основні етапи розвитку екскурсійної справи в Україні; загальні положення законодавства України стосовно екскурсійної діяльності; вміти: застосовувати набуті теоретичні знання для вирішення конкретних прикладних завдань; проектувати процеси обслуговування туристів, надавати екскурсійні перекладацькі послуги з урахуванням диференційованого підходу до обслуговування різних категорій споживачів
Рекомендована та необхідна література
Бабарицька В., Короткова А., Малиновська О. Екскурсознавство і музеєзнавство. – К., 2007. – 464 с. Верес К. О. Інноваційні технології в екскурсійному супроводі / К. О. Верес // Сборник научных трудов SWorld. – 2014. – Вып. 2, Т. 34. - С. 29- 34. Історія екскурсійної діяльності в Україні: навчальний посiбник для вузiв - К., 2009. Каролоп О. О. Організація екскурсійної діяльності. – К.: Вид. центр КНЕУ, 2002. – 45 с. Лисюк Т. В., Терещук О. С., Дмитрук О. О. Екскурсійне обслуговування у структурі туристичного продукту – http://bses.in.ua/journals/2018/28_1_2018/37.pdf Федорченко В. К., Костюкова О. М., Дьорова Т. А., Олексійко М. М. Історія екскурсійної діяльності в Україні. – К.: Кондор, 2004. – 166 с. Чагайда І. М., Грибанова С. В. Екскурсознавство. – К.: Кондор, 2004. – 240 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи. Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - лекції, семінари, творчі та дослідницькі завдання, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, тести) та за самостійну роботу. За семестр студент може отримати мінімально 60 балів та максимально – 100 балів.
Мова викладання
Українська, польська, литовська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни