Інформаційна аналітика та впливи 2022_2023

Факультет інформаційних технологій

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Інформаційна аналітика та впливи 2022_2023
Код освітньої програми
21442
Кваліфікація, що присуджується
магістр
Тривалість освітньої програми
1 рік
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Інформаційні технології
Спеціальність
Комп’ютерні науки
Особливі умови прийому
Наявність ступеня бакалавра
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Проблемно-орієнтоване навчання; лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні, розрахунково-аналітичні та ситуаційні завдання, виконання дослідницького проєкту, самостійна робота, консультації із викладачами, наукові конференції. Під час третього та четвертого семестрів – підготовка кваліфікаційної роботи магістра, її презентація та обговорення.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН1. Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері комп’ютерних наук і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері комп’ютерних наук та на межі галузей знань. ПРН2. Мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем комп’ютерних наук, необхідні для проведення досліджень та провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. ПРН3. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері комп’ютерних наук до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. ПРН4. Управляти робочими процесами у сфері інформаційних технологій, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. ПРН5. Оцінювати результати діяльності команд та колективів у сфері інформаційних технологій, забезпечувати ефективність їх діяльності. ПРН6. Розробляти концептуальну модель інформаційної або комп’ютерної системи. ПРН7. Розробляти та застосовувати математичні методи для аналізу інформаційних моделей. ПРН8. Розробляти математичні моделі та методи аналізу даних (включно з великим). ПРН9. Розробляти алгоритмічне та програмне забезпечення для аналізу даних (включно з великими). ПРН10. Проектувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. ПРН11. Створювати нові алгоритми розв’язування задач у сфері комп’ютерних наук, оцінювати їх ефективність та обмеження на їх застосування. ПРН12. Проектувати та супроводжувати бази даних та знань. ПРН13. Оцінювати та забезпечувати якість інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. ПРН14. Тестувати програмне забезпечення. ПРН15. Виявляти потреби потенційних замовників щодо автоматизації обробки інформації.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Види контролю: поточний, тематичний, періодичний, підсумковий, самоконтроль. Форми контролю: усне та письмове опитування, тестові завдання, захист лабораторних та індивідуальних, курсових робіт, іспити, заліки, диференційовані заліки, захист кваліфікаційної роботи магістра.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Юлія Леонідівна Хлевна
Кафедра технологій управління
Факультет інформаційних технологій
Професійні профілі випускників
Робочі місця на виробничих підприємствах та підприємствах інфраструктури, фінансових та наукових установах, ІТ-компаніях. Випускник може працювати на посадах: ● бізнес-аналітик; ● керівник аналітичного відділу; ● керівник відділу стратегічного планування та прогнозування; ● заступник керівника з інформаційно-аналітичної роботи; ● бізнес-аналітик з інформаційних технологій; ● інформаційний аналітик; ● інформаційний менеджер; ● аналітик бізнес-процесів; ● наукового співробітника (програмування) ● розробники комп'ютерних програм ● викладач закладів вищої освіти ● тощо.
Доступ до подальшого навчання
Здобуття освіти за освітньою програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та здобуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих