Освітньо-наукова програма "Державна служба"

Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Освітньо-наукова програма "Державна служба"
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Магістр публічного управління та адміністрування за освітньою програмою “Державна служба”
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Публічне управління та адміністрування
Спеціальність
Публічне управління та адміністрування
Особливі умови прийому
Особливих умов прийому немає
Механізми визначення попереднього навчання
Наявність ступеня бакалавра/магістра/спеціаліста
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Окремим рішенням екзаменаційної комісії, на підставі оволодіння компетентностями, передбаченими блоками дисциплін ОНП (мінімально необхідні критерії: проходження науково-дослідницької практики з оцінками не нижче 75 балів; обрання спеціалізованого блоку дисциплін із навчального плану, рівень опанування дисциплін блоку спеціалізації з оцінками не менш як 75 балів; захист кваліфікаційної роботи магістра з оцінкою не нижче 75 балів) може бути присвоєна професійна кваліфікація “державний експерт”.
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПРН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень. ПРН02. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення. ПРН03. Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції. ПРН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування. ПРН05. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. ПРН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загальноорганізаційних структур. ПРН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи. ПРН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. ПРН09. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень. ПРН10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності; та ПРН11-ПРН15
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Оцінювання: письмові іспити, диференційований залік, семінари та наукові звіти із оцінюванням досягнутого, есе, презентації самостійних досліджень, контрольні роботи, звіти з науково-дослідницької практики, комплексний іспит з публічного управління та адміністрування, захист кваліфікаційної роботи магістра за участі науковців із ін. університетів. Обов’язковій перевірці на академічний плагіат підлягає кваліфікаційна робота магістра – на етапі допуску до захисту. При перевірці кваліфікаційної роботи магістра (далі – Робота) особою, яка відповідає за якість академічного тексту є науковий керівник. Якщо Робота містить навмисні текстові спотворення, передбачувані спроби укриття запозичень або інші прояви академічного плагіату, визначені п. 1.4.4, цього Положення, Робота разом з копією звіту подібності (.pdf файл) повертається автору- здобувачу вищої освіти на доопрацювання з можливістю повторного подання на розгляд Керівнику робота.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
\\\
Практика та стажування
Обов’язкова науково-дослідницька практика (далі - практика). Практика спрямована на формування необхідного обсягу практичних знань та умінь у органах державної влади, їх територіальних органах, обласних, міській раді, районних державних адміністраціях, представницьких та виконавчих органах місцевого самоврядування, громадських організаціях, політичних партіях та їх осередках, на підприємствах в організаціях установах публічної сфери згідно з договорами, які укладаються між ними та університетом. Практика проводиться паралельно з виконанням відповідної кваліфікаційної роботи магістра. Тому практична спрямованість повинна бути чітко визначена в процесі навчання магістра, а засвоєння програмного матеріалу дисциплін орієнтоване на вимоги практичної діяльності у сфері державної служби. За змістом і метою практика є професійно орієнтованою. У період практики студенти набувають досвіду поєднання методів управління, проведення науково-дослідних робіт, професійних якостей.
Навчання на робочому місці
\\
Гарант освітньої програми
Наталія Миколаївна Корчак
Кафедра публічної політики
Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби
Професійні профілі випускників
Магістр з публічного управління та адміністрування (державна служба) підготовлений для роботи на посадах: центральних і місцевих органах державної влади; в органах місцевого самоврядування; в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій; на керівних посадах і посадах фахівців на підприємствах, установах і організаціях державної і комунальної форм власності; на управлінських і адміністративних посадах в міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні.
Доступ до подальшого навчання
Особа, яка закінчила навчання за освітньо-науковою програмою “Державна служба” та здобула освітній ступінь магістра, може продовжити навчання на третьому (докторському) освітньо-науковому рівні вищої освіти, підвищувати професійну кваліфікацію та здобувати післядипломну освіту.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Управління якістю в органах публічної служби
Кваліфікація: ОК.13, 2023/2024
Теорія та методологія державної служби
Кваліфікація: ОК.1, 2023/2024
Аксіологія державного управління
Кваліфікація: ОК.2, 2023/2024
Політико-правове управління та адміністрування
Кваліфікація: ОК.3, 2023/2024
Особливості адміністративної відповідальності у публічному адмініструванні
Кваліфікація: ОК.4, 2023/2024
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК.5, 2023/2024
Національна безпека
Кваліфікація: ОК.6, 2023/2024
Стратегічне управління
Кваліфікація: ОК.7, 2023/2024
Публічна політика
Кваліфікація: ОК.8, 2023/2024
Політичний маркетинг та менеджмент
Кваліфікація: ОК.9, 2023/2024
Бюджетний процес та публічне фінансування
Кваліфікація: ОК.10, 2023/2024
Земельне право
Кваліфікація: ОК.11, 2023/2024
Державна політика запобігання та протидії корупції
Кваліфікація: ОК.14, 2023/2024
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК.15, 2023/2024
Антикризовий менеджмент та управління змінами в органах публічної служби
Кваліфікація: ОК.16, 2023/2024
Державне і місцеве бюджетування
Кваліфікація: ОК.12, 2023/2024
Парламентаризм
Кваліфікація: ОК.17, 2023/2024
Глобалізаційні виклики
Кваліфікація: ОК.18, 2023/2024
Інформаційна та кібернетична безпека в державному управлінні
Кваліфікація: ОК.19, 2023/2024
Комунікаційний менеджмент
Кваліфікація: ОК.20, 2023/2024
Основи управління персоналом на державній службі
Кваліфікація: ВБ.1.1., 2023/2024
Командоутворення та лідерство
Кваліфікація: ВБ.1.2., 2023/2024
Аудит системи управління персоналом в органах державної влади
Кваліфікація: ВБ.1.3, 2023/2024
Етико-психологічні аспекти державної служби
Кваліфікація: ВБ.1.4, 2023/2024