Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» НАДС - заочна форма

Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» НАДС - заочна форма
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Магістр публічного управління та адміністрування
Тривалість освітньої програми
1,5 роки
Кількість кредитів
90
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Публічне управління та адміністрування
Спеціальність
Публічне управління та адміністрування
Особливі умови прийому
Диплом бакалавра, спеціаліста, магістра
Механізми визначення попереднього навчання
\\\\
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
\\\\\
Профіль програми
Програмні результати навчання
РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень. РН02. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення. РН03. Визначати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції. РН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування. РН05. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур. РН07. Розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи. РН08. Здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. РН09. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності. РН10. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень. РН11. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків. РН12. Ініціювати, розробляти та організовувати впровадження інноваційних проєктів на різних рівнях публічного управління та адміністрування. РН13. Розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Заочна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Підсумкове оцінювання при вивченні компонент ОП відбувається як підсумовування оцінок (балів) за всіма успішно оціненими результатами навчання під час семестрового контролю та оцінки, отриманої під час іспиту/заліку. Максимальна кількість балів, яка може бути отримана студентом, в межах освітньої компоненти, становить 100 балів. Шкала відповідності адаптована до академічної мобільності на основі ECTS: Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно з можливістю повторного складання / Fail 0-59 Вимоги до академічної доброчесності в рамках ОП визначені нормами, що діють в Університеті. Порушення цих норм має наслідком різні форми відповідальності. Зокрема, тексти, які здобувач представляє на захист кваліфікаційної роботи бакалавр, перевіряються засобами сервісу Unicheck, висновок долучається до пакету документів.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Самою ОПП обов’язкових компонент в межах академічної мобільності не передбачено. Здобувачі можуть реалізувати право на академічну мобільність на підставі міжнародних договорів про співробітництво в галузі освіти та науки, міжнародних програм та проектів, договорів про співробітництво між Університетом або його основними структурними підрозділами та вітчизняними/іноземними вищими навчальними закладами (науковими установами) та їх основними структурними підрозділами, а також може бути реалізоване здобувачем з власної ініціативи, підтриманої адміністрацією Університету на основі індивідуальних запрошень та інших механізмів.
Практика та стажування
Навчальна практика не передбачена.
Навчання на робочому місці
\\\\\\
Гарант освітньої програми
Лариса Григорівна Комаха
Кафедра логіки
Філософський факультет
Професійні профілі випускників
Випускники, які здобули освіту за ОП, працюють на посадах в органах публічної влади (державна служба, місцеве самоврядування, посади категорії В), а також на посадах у сфері менеджменту в приватному секторі, неурядових організаціях. Зокрема, це такі посади, як керівник, заступник керівника, помічник керівника, провідний фахівець структурного підрозділу у центральних та місцевих органах державного управління, керівник, фахівець структурного підрозділу органу місцевого самоврядування, менеджер зв'язків із громадськістю, аналітик, експерт, консультант з окремих питань, керівник, помічник керівника проектів у міжнародних громадських організаціях, фахівець з адміністративної та організаційної роботи, тощо.
Доступ до подальшого навчання
Особа, яка закінчила навчання за освітньо-професійною програмою публічного управління та адміністрування та здобула освітній ступень магістра, може продовжити навчання на третьому (докторському) освітньо-науковому рівні вищої освіти, підвищувати професійну кваліфікацію та здобувати післядипломну освіту