Соціальна педагогіка маг

Факультет психології

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Соціальна педагогіка маг
Код освітньої програми
Кваліфікація, що присуджується
Магістр з соціальної роботи за ОНП «Соціальна педагогіка». Викладач соціальної педагогіки
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Соціальна робота
Спеціальність
Соціальна робота
Особливі умови прийому
Стандартні умови прийому.
Механізми визначення попереднього навчання
Наявність освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Профіль програми
Програмні результати навчання
1. Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної / недостатньої інформації та суперечливих вимог (ПРН-1). 2. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань про практики соціальної роботи, формулювати висновки та рекомендації щодо їх впровадження (ПРН-2). 3. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово (ПРН-3). 4. Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціо-гуманітарних наук (ПРН-4). 5. Збирати та здійснювати кількісний і якісний аналіз емпіричних даних (ПРН-5). 6. Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості (ПРН-6). 7. Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження (ПРН-7). 8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях (ПРН-8). 9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання (ПРН-9). 10. Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи (ПРН-10). 11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу (ПРН-11). 12. Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи (ПРН-12). 13. Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності (ПРН-13). 14. Визначати методологію прикладного наукового дослідження та застосовувати методи кількістного та якістного аналізу результатів, у тому числі методів математичної статистики (ПРН-14). 15. Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень (ПРН-15). 16. Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні (ПРН-16). 17. Самостійно будувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди, дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок (ПРН-17). 18. Критично оцінювати результати наукових досліджень та здійснювати пошук потрібної наукової інформації у соціальній сфері (ПРН-18). 19. Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи (ПРН-19). 20. Узагальнювати результати власних наукових досліджень та оприлюднювати їх у формі наукових звітів (тез, статей, доповідей тощо) (ПРН-20).
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Письмові та усні іспити, семінари, практичні заняття, модульні контрольні роботи; заліки, диференційовані заліки, проекти, презентації та звіти із оцінюванням досягнутого, захист кваліфікаційних магістерських робіт.
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
В межах програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між КНУ імені Тараса Шевченка та закладами вищої освіти країн-партнерів: Клайпедський університет, Литва – безстрокова Угода від 17.12.2014 р., № 4-263; Університет Яна Кохановського в Кєльце, Польща – безстрокова Угода від 2001 р., та Філія у Пьотркові Трибунальськім - безстрокова Угода від 06.06.2006 р., Люблінський католицький університет Івана Павла ІІ, Польща – Угода про співпрацю з Інститутом наук про родину та соціальну роботу від 08.08.2019 р.; Вища школа лінгвістична, м. Ченстохов, Польща – Угода на термін 2017-2022 р., із продовження терміну дії, від 22.11.2017 р., подвійний диплом. Академічна мобільність регулюється Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 29.06.2016 року.
Практика та стажування
Обов’язковими є асистентська і науково-дослідницька практики (на базах Міністерства соціальної політики України; Київського національного університету імені Тараса Шевченка; в центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; в громадських організаціях; дитячих оздоровчих таборах; закладах загальної середньої освіти тощо); участь у організації та проведенні літніх та зимових навчальних шкіл; науково-прикладні дослідження в кваліфікаційних магістерських роботах. Програма орієнтована на прикладну та науково-дослідницьку підготовку фахівців соціальної роботи.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Надія Миколаївна Чернуха
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Професійні профілі випускників
Сферами професійної діяльності є: робочі місця у соціально-орієнтованих установах, підприємствах, організаціях (благодійних, громадських, науково-дослідних), закладах державної, комунальної та приватної форм власності, міжнародних фондах; в освітніх та соціально-педагогічних установах, підпорядкованих Міністерству соціальної політики, Міністерству освіти і науки, Міністерству охорони здоров’я (на посадах: соціальний педагог; фахівець соціальної роботи; інспектор з охорони дитинства; спеціаліст центру соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді; вихователь соціальний по роботі з дітьми з інвалідністю; спеціаліст закладів соціального обслуговування тощо); робота за фахом у закладах освіти; сфері надання соціальних послуг; пенітенціарних закладах, установах; організаціях соціального захисту та надання соціальних послуг, охорони здоров’я, освіти, культури тощо.
Доступ до подальшого навчання
Можливе подальше продовження освіти та вступ до аспірантури, а також підвищення кваліфікації і отримання додаткової післядипломної освіти.

Дисципліни

У рамках освітньої програми студенти вивчають наведені дисципліни

Дослідження соціально-педагогічних процесів
Кваліфікація: ОК 6., 2023/2024
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Кваліфікація: ОК 11., 2023/2024
Методологія соціально-педагогічного тренінгу
Кваліфікація: ОК 1., 2023/2024
Інформаційно-комунікаційні технології в соціально-педагогічній діяльності
Кваліфікація: ОК 5., 2023/2024
Психологія та педагогіка вищої школи
Кваліфікація: ОК.14, 2023/2024
Соціальне підприємництво
Кваліфікація: ОК 2., 2023/2024
Психолого-педагогічна терапія
Кваліфікація: ОК 17, 2023/2024
Представництво інтересів клієнтів у соціально-педагогічній практиці
Кваліфікація: ОК.4, 2023/2024
Методика організації волонтерської діяльності
Кваліфікація: ОК 3, 2023/2024
Організація інклюзивного навчання
Кваліфікація: ВБ 3.2.3.3., 2023/2024
Асистентська практика
Кваліфікація: ОК 19, 2023/2024
Соціально-педагогічний супровід сімей та дітей
Кваліфікація: ОК 13, 2023/2024
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі
Кваліфікація: ОК 18, 2023/2024
Гендерні аспекти у соціально-педагогічній роботі
Кваліфікація: ОК 15, 2023/2024
Психологія соціальних організацій
Кваліфікація: ОК.7, 2023/2024
Професійна та корпоративна етика
Кваліфікація: ОК 12, 2023/2024
Соціально-психологічна реабілітація
Кваліфікація: ВБ 3.2.1.2., 2023/2024
Актуальні проблеми соціальної педагогіки
Кваліфікація: ОК 8., 2023/2024
Соціально-педагогічна робота з різними соціальними групами
Кваліфікація: ОК 16., 2023/2024
Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи
Кваліфікація: ВБ 3.2.1.3., 2023/2024
Побудова кар’єри соціального педагога
Кваліфікація: ВБ 3.2.2.2., 2023/2024
Соціально-педагогічне проектування у закладах освіти
Кваліфікація: ВБ 1.1., 2023/2024
Тренінг попередження професійного вигорання соціального педагога
Кваліфікація: ВБ 2.3, 2023/2024
Тренінг управлінської комунікації соціального педагога
Кваліфікація: ВБ 1.3., 2023/2024
Оцінка якості соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі
Кваліфікація: ВБ 1.4, 2023/2024
Соціально-педагогічна робота з неформальними групами
Кваліфікація: ВБ 3.2.3.2., 2023/2024
PR в соціальній сфері
Кваліфікація: ВБ 3.2.2.1., 2023/2024
Профорієнтаційна робота з категоріями населення які потребують соціальної адаптації
Кваліфікація: ВБ 2.2., 2023/2024
Соціально-педагогічне консультування в закладах освіти
Кваліфікація: ВБ 1.2., 2023/2024
Соціальне партнерство у роботі з громадою
Кваліфікація: ВБ 3.2.3.1., 2023/2024
Арт терапія у соціально-педагогічній роботі
Кваліфікація: ВБ.2.1, 2023/2024
Соціально-педагогічна медіація
Кваліфікація: ВБ 3.2.1.1., 2023/2024
Соціально-педагогічні практики попередження та подолання насильства
Кваліфікація: ВБ 2.4., 2023/2024
Соціально-педагогічна робота в громаді
Кваліфікація: ВБ 3.2.2.3., 2023/2024
Науково-дослідницька практика
Кваліфікація: ОК 9., 2023/2024