Соціально-психологічна реабілітація
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Соціально-психологічна реабілітація
Код дисципліни
ВБ 3.2.1.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1; ПР 9; ПР 10; ПР 11; ПР 17 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ соціальної педагогіки та психодіагностики, теоретичних основ та базових принципів соціальної педагогіки.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної програми – формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі соціально-психологічній реабілітації. У процесі вивчення дисципліни озкриваються основні теоретичні та практичні аспекти соціально-психологічної реабілітації. Приділяється увага аналізу розвитку та методологічних принципів соціально-психологічної складової в реабілітології, взаємозв'язку з іншими соціально-психологічними дисциплінами, специфіці реабілітаційного процесу в залежності від типологічних характеристик тих, хто реабілітується. Розглядаються сучасні напрямки та підходи в соціально-психологічному реабілітаційному супроводі. Курс складається з 2 змістових модулів: загальна соціально-психологічна реабілітація та спеціальна соціально-психологічна реабілітація.
Рекомендована та необхідна література
Коропатнік І.М. Соціально-психологічна реабілітація та адаптація військовослужбовців Збройних Сил України: нормативно-правове забезпечення. – К.:КНТ, 2021. – 224 с.
Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 3. – Київ, 2018. – 236 с
Тохтамиш О.М. Реабілітаційна психологія. – Вінниця, Віндрук, 2014. – 100 с.
Тохтамиш О.М. Посттравматичне зростання в реабілітаційному процесі // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. – 2018. – В.1. – c.57-62.
Тохтамиш О.М. Психологія реабілітаційного процесу. – Вінниця, Віндрук, 2020. – 114 с.
Єгорова О.Б. Р 31 Реабілітаційна психологія: курс лекцій. Навчально-методичний посібник для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія. – Слов'янськ: Вид-во Б.І.Маторіна, 2018. – 132 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне
2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне
3. Модульна контрольна робота – до 15 балів
- підсумкове оцінювання у формі заліку – до 40 балів
За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за комплексний підсумковий модуль.
При цьому, кількість балів:
1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
65-74 відповідає оцінці «задовільно»;
75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»);
91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни