Політична географія та геополітика (ОС Магістр, денна)

Географічний факультет

Інформація про освітню програму

Назва освітньої програми
Політична географія та геополітика (ОС Магістр, денна)
Код освітньої програми
21048
Кваліфікація, що присуджується
Освітня кваліфікація: Магістр з географії за ОП «Політична географія та геополітика». Професійна кваліфікація 2442.1 – молодший науковий співробітник (географія)
Тривалість освітньої програми
2 роки
Кількість кредитів
120
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій та Європейської рамки кваліфікацій
7
Рівень кваліфікації
Другий (магістерський)
Галузь знань
Природничі науки
Спеціальність
Географія
Особливі умови прийому
Перший рівень вищої освіти
Механізми визначення попереднього навчання
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації
Профіль програми
Програмні результати навчання
ПР01. Застосовувати набуті теоретичні знання та практичні навички для дослідження територіально-політичних систем на різних рівнях просторової організації. ПР02. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати уміння працювати в команді. ПР03. Вільно спілкуватися із професійних і наукових питань іноземною мовою. ПР04. Здійснювати дослідження та/або провадити інноваційну діяльність з метою отримання нових знань, розроблення нових методів і процедур в географії та міждисциплінарних контекстах. ПР05. Вміти виявляти, ставити та розв’язувати науково- прикладні проблеми, здійснювати критичну оцінку ухвалених рішень. ПР06. Застосовувати сучасні моделі та інформаційні технології для проведення досліджень і розробок у сфері політичної географії та геополітики, геопросторового управління територіально-політичними системами та регіонального розвитку. ПР07. Брати участь у розробленні програм та стратегій розвитку територій (держав і регіонів), геопросторового управління територіально-політичними системами різного ієрархічного рівня. ПР08. Здійснювати дослідження природно і суспільно- (політико)-географічних проявів розвитку геосистем у складних і непередбачуваних умовах, прогнозувати їхній розвиток, аналізувати альтернативи, оцінювати ризики та ймовірні наслідки. ПР09. Проводити фахову оцінку програм, стратегій і планів розвитку територіально-політичних систем, здійснювати їхню соціально-економічну та політико- географічну експертизу та моніторинг. ПР10. Застосовувати геоінформаційні технології, створювати та досліджувати моделі політико-географічних проявів розвитку геосистем, визначати можливості та межі їх застосування. ПР11. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні, геоекологічні, політичні та геополітичні наслідки реалізації управлінських рішень у сфері геопросторового управління територіально-політичними системами та регіонального розвитку. ПР12. Планувати й виконувати теоретичні та прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки, аналізувати та презентувати результати досліджень.
Структурно-логічна схема ОП
Форма навчання
Очна форма
Правила екзаменування та шкала оцінювання
Обов’язкові чи вибіркові вікна мобільності
Практика та стажування
Проведення частини занять з професійно-орієнтованих дисциплін передбачається на базі організацій та установ, що займаються проблемами взаємодії компонентів суспільного середовища під впливом особливостей території, оцінкою можливих ризиків, соціально-економічних та політичних наслідків управлінських рішень з урахуванням принципів сталого розвитку; участь у національних та міжнародних конгресах, конференціях, симпозіумах інших формах взаємодії та представлення результатів власних досліджень.
Навчання на робочому місці
Гарант освітньої програми
Юліан Сергійович Брайчевський
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Професійні профілі випускників
Робочі місця в міжнародних та національних урядових та неурядових структурах, у проєктно-пошукових та науково-дослідних установах, в органах державного та регіонального управління, в громадських та політичних організаціях, в консалтингових, аналітичних та аутсорсингових компаніях, вищих навчальних закладах (аналітик, експерт, науковий співробітник, асистент).
Доступ до подальшого навчання
Можливість подальшого продовження освіти за третім (доктор філософії) рівнем вищої освіти, набуття часткових кваліфікацій за іншими спеціалізаціями в системі післядипломної освіти.