Маркетинг інновацій

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг інновацій
Код дисципліни
1.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням кросфункціонального характеру її реалізації. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН18. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сутність та механізми процесів в міжнародній економічній системі, особливості діяльності міжнародних компаній. Вміти: здійснювати аналіз господарської діяльності ринкових суб’єктів у мінливому бізнес-середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Програма вивчення дисципліни передбачає опанування таких модулів навчання (2 модулі): Змістовий модуль 1. Концепція інновацій, яка розглядає основні підходи до управління інноваціями на підприємстві, інноваційні стратегії підприємства, організаційні форми інноваційної діяльності Змістовий модуль 2. Стратегічні аспекти маркетингу інновацій, який присвячений основним тактичним та оперативним питанням, з які постають перед сучасними організаціями під час підприємницької діяльності з впровадження інновацій.
Рекомендована та необхідна література
1. Davila T., Epstein M., Shelton R. Making Innovation Work: How to Manage It, Measure It, and Profit from It. Pearson Education, 2012. 368 p. 2. Tidd J., Bessant R. Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change. New York: John Wiley and Sons, 2020. 624p. 3. Trott P. Innovation management and New Product Development. Pearson Education, 2017. 666 p. 4. Aarikka-Stenroos, L., Ritala, P. Network management in the era of ecosystems: Systematic review and management framework. Industrial Marketing Management. 2017. No 67. P. 23–36. 5. Prygara O., Nagachevska T. Model of Innovative Development of a Modern Enterprise. Management of modern socio-economic systems: collective monograph edited by J. Žukovskis, K. Shaposhnykov. Lithuania: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2017. P.224-240.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, кейсові завдання, виконання групових завдань та індивідуального проекту
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: -семестрове оцінювання: 1) Опитування та перевірка домашньої роботи (максимально - 40 /мінімально - 24 бали) 2) Презентація індивідуальних проектів (максимально - 20 / мінімально - 12 балів); - підсумкова оцінка у формі іспиту: Студент не допускається до складання іспиту, якщо він набрав менше 36 балів протягом семестру. Іспит не може бути меншим за 24 бали, щоб отримати загальну позитивну оцінку за курс. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною. На іспит виноситься 4 блоки завдань: теоретичні питання; категорії; тестові завдання; творчі завдання; Підсумкова оцінка (мінімально - 60/ максимально - 100 балів) складається із семестрової кількості балів (мінімально - 12/ максимально - 36 балів) та оцінки за іспит (мінімально - 24/ максимально - 40 балів).
Мова викладання
Українська/англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Юріївна Пригара
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет