Основи ЕКГ. Від теорії до практики

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Основи ЕКГ. Від теорії до практики
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Визначити та визначити провідні клінічні симптоми та синдроми (у списку 1); стандартними методами, використовуючи попередні дані анамнезу хворого, дані огляду хворого, знання про особу, її органи та системи, встановити найбільш вірогідний нозологічний або синдромальний попередній клінічний діагноз захворювання (у списку 2). ). Призначити та проаналізувати додаткові (обов'язкові та факультативні) методи обстеження (лабораторні, рентгенологічні, функціональні та/або інструментальні) за списком 4, хворі з органними та системними захворюваннями для диференціальної діагностики захворювань (список 2). Встановити остаточний клінічний діагноз шляхом прийняття обґрунтованого рішення та логічного аналізу отриманих суб’єктивних та об’єктивних даних клінічного, додаткового обстеження, проведення диференційної діагностики відповідно до відповідних етичних та правових норм, під контролем лікаря-керівника в умовах медичного закладу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне засвоєння фундаментальних навчальних дисциплін. 2. Здатність самостійно застосовувати знання з медичної біології, медичної та біологічної фізики, медичної інформатики, медичної хімії, біологічної та біоорганічної хімії, анатомії людини, гістології, цитології та ембріології, фізіології, мікробіології, вірусології та імунології, безпеки життєдіяльності; основи біоетики та біобезпеки, патоморфології, патофізіології, фармакології, пропедевтики внутрішніх хвороб та ін. дисциплін для вирішення конкретних науково-практичних завдань; робота з науковою та науково-методичною літературою. 3. Володіння елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
1)Отримати знання про нормальну ЕКГ. 2)Оволодіти навичками реєстрації ЕКГ у загальноприйнятих 12 відведеннях, її аналізу. 3) Написати протокол висновку ЕКГ та клінічну інтерпретацію отриманих даних. 4)Оволодіти знаннями про зміни ЕКГ при порушеннях функції автоматизму, збудливості та провідності. 5) Вивчити ЕКГ ознаки гіпертрофії серця, ЕКГ зміни при різних клінічних формах ішемічної хвороби серця, електролітні, метаболічні зміни та синдроми передзбудження шлуночків. 6)Ознайомити з наочними посібниками, у тому числі таблицями та комплектом ЕКГ за темою уроку, з організацією роботи кабінету функціональної діагностики відділення базового медичного закладу.
Рекомендована та необхідна література
1.ACC/AHA/HRS Guideline for the Evaluation and Management of Patients With Syncope, 2017 2.ACC/AHA/HRS Guideline for the Management of Adult Patients With Supraventricular Tachycardia 2015 3.ACC/AHA HFSA Guideline for the Management of Heart Failure 2016 4.Acute Pulmonary Embolism (Diagnosis and Management of) ESC Clinical Practice Guidelines 2014 5.AHA/ACC/HRS Guideline for Management of Patients With Ventricular Arrhythmias and the Prevention of Sudden Cardiac Death 2017 6.Atrial Fibrillation (Management of) ESC Clinical Practice Guidelines 2016 7.de Asmundis C, Conte G, Sieira J, Chierchia GB, Rodriguez-Manero M, Giovanni G, Ciconte G, Levinstein M, Baltogiannis G, Saitoh Y. Casado-Arroyo R, Brugada P. Comparison of the patient-activated event. Recording system vs. traditional 24 h Holter electrocardiography in individuals with paroxysmal palpitations or dizziness. Europace 2014;16:1231–1235.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1.Підсумковий контроль –РН 1,1–1,5, 2,2–2,8–20 балів/ 10 балів 2.Оцінювання презентацій / доповідей –РН 1.1–1.4, 2.1, 3.1, 4.1 –20 балів/ 10 балів 3.Оцінювання усних відповідей / доповнення -РН 1.1–1.4, 3.1 –10 балів/ 5 балів 4.Оцінювання практичних завдань -РН 2,2–2,8 –50 балів/ 25 балів Підсумкова оцінка: у вигляді
Мова викладання
Англійська