Маркетингова товарна політика
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетингова товарна політика
Код дисципліни
ОК 1.27
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і
розуміння теоретичних основ та
принципів провадження
маркетингової діяльності
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу
ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які
характеризують результативність такої діяльності
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища
ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення
ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності; засади формування товарного потоку на підприємстві.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються сутність маркетингової товарної політики та її базові елементи. Аналізуються основні підходи в управлінні якістю товарів та оцінюванні конкурентоспроможності товару. Досліджуються ключові підходи формування попиту на ринку окремого товару, цільового ринку і методів його вибору, управління товарною номенклатурою підприємства, життєвим циклом товару. Розглядаються процеси планування нової продукції і розроблення товару у руслі концепції маркетингу, а також розроблення товарних марок та упаковки товарів
Рекомендована та необхідна література
Основна:
1. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: Університетська книга, 2005. 234 с.
2. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: підручник. 3-є вид., доп. і переробл. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.
3. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика : підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2020. 246 с.
4. Armstrong G., Kotler Ph. Marketing: An Introduction. 13th Ed. Pearson, 2016. 642 p.
5. Kerin R., Hartley S. Marketing. 14th Ed. McGraw-Hill Education. 2018. 784 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
опитування, аналітичні (творчі, практичні) завдання, кейсові групові завдання, аналітична доповідь, дискусія, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олена
Анатоліївна
Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет