Лідерство та персональний розвиток

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Лідерство та персональний розвиток
Код дисципліни
ВК 1.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття та закони менеджменту, базові економічні моделі, за допомогою яких аналізуються результати прийняття економічними суб’єктами управлінських рішень. 2. Вміти: використовувати науково-прикладний матеріал дисциплін при рішенні професійних завдань; вміти інтерпретувати діючі у світовій практиці підходи до управління організаціями стосовно конкретних ситуацій в умовах України та її окремих регіонів; правильно орієнтуватися в сучасних формах і методах роботи управлінців; систематизувати, обробляти й використовувати інформацію, що відображає дійсний стан справ у організації. 3. Володіти елементарними навичками: прогнозування, користування Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. «Основи лідерства». У модулі вивчаються питання трансформації сучасної парадигми лідерства, основні його види, розглянуті стилі лідерства та доцільність їх застосування в різних типах організації управління персоналом залежно від соціально- психологічних особливостей колективу та стратегії підприємства. Змістовний модуль 2. «Персональний розвиток». У модулі розглядаються питання планування траєкторії персонального розвитку, основні вектори персонального розвитку, адаптації до змін, ролі нетворкінгу та особливості взаємодії із різними групами стейкхолдерів задля персонального розвитку фахівця, питання дизайн-мислення та особистої креативності.
Рекомендована та необхідна література
1. Освітньо-професійна програма «Міжнародна економіка» [Електронний ресурс] // Офіційний сайт. – Режим доступу: http://econom.univ.kiev.ua/wp- content/uploads/2019/03/MijNar/ONP%20Mijnarodna%20ekonomika%20- %20magistr%20(denna,%20zaochna).pdf 2. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом: підручн. К. : ЦУЛ, 2018. 468 с. 3. Грішнова О.А. Соціальні інновації у трудовій сфері: сутність, види, особливості реалізації в Україні [Електронний ресурс] / О.А. Грішнова, Г.Ю. Міщук // Демографія та соціальна економіка . – 2013. – № 2. – С. 167 – 178. – Режим доступу до журн. : http://nbuv.gov.ua/j- pdf/dse_2013_2_18.pdf. 4. Дахно І.І. Ділова кар’єра : Навч. Посіб. / І.І. Дахно. - К.: Центр учбової літератури, 2011. – 528 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 24 год. Семінари – 24 год. Консультації – 3 год. Самостійна робота – 129 год.
Методи та критерії оцінювання
Модуль 1: оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота – 30 балів (рубіжна оцінка 18 балів). Модуль 2: оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота – 30 балів (рубіжна оцінка 18 балів) Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна семестрова контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100-бальною шкалою).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лідія Віталіївна Пащук
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет