PR та реклама в музейній справі

Освітня програма: Музеєзнавство, памʼяткознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
PR та реклама в музейній справі
Код дисципліни
ОК.15
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2019/2020
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1) сформувати знання щодо специфіки рекламних і PR-комунікацій; 2) навчити аналізувати за визначеними параметрами рекламні та PR-кампанії музеїв України і світу; 3) навчити використовувати в практичній діяльності технології PR та реклами; 4) навчити планувати PR-кампанію, а також обґрунтовувати критерії її ефективності; 5) вдосконалити навички презентації проекту.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати - загальну інформацію про функціонування музеїв України і світу, - історію України і світу. 2. Вміти - шукати інформацію з різних джерел, перевіряти її на достовірність, - виділяти головні тези у великому обсязі інформації, - здійснювати порівняльний аналіз. 3. Володіти елементарними навичками - роботи з науковою та навчально-методичною літературою, - грамотного письма і мовлення, - самопрезентації, - управління акаунтами.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст курсу поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, семінари, самостійну роботу студентів, які завершуються рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 - 6, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 7 –10.
Рекомендована та необхідна література
1. Борисов Б.Л. Технологии рекламы и PR : Учебное пособие. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004. – 624 с. 2. Грицюта Н.М. Етика рекламної діяльності : навчальний посібник. – К. : Ін-т журналістики / Х. : Оберіг, 2008. – 256 с. 3. Королько В. Г. Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник / Королько В. Г., Некрасова О. В. – Вид. 3-тє, доп. і перероб. – К.: Видавничий дім "КиєвоМогилянська академія", 2009. – 831 с. 4. Основи реклами і зв’язків з громадськістю : підручник / [Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. та ін.] ; за заг. ред. В.Ф. Іванова, В.В. Різуна. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2011. – 431 с. 5. Ромат Е.В. Реклама. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2009. – 208 с. 6. Харитонов М.В. Реклама и PR в массовых коммуникациях. – СПб. : Речь, 2008. – 198 с. 7. Шевченко О.В. PR: теорія і практика : підручник / О.В. Шевченко, А.В. Яковець. – К. : Бізнесполіграф, 2011. – 464 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання: - лекція - семінарські заняття - самостійна робота - контрольна робота - усне опитування - реферат
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (бали, отримані за модульні контрольні роботи (у формі тестування); бали, отримані за виконання індивідуальних завдань; бали, отримані за роботу на семінарських заняттях, а також бали, які отримані за підсумкову контрольну роботу. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Критеріями оцінювання відповіді студента є: • повнота розкриття питання • логіка викладення • використання основної і додаткової літератури • аналітичні міркування, вміння робити висновки
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики