Фінансування інвестиційних проектів

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Фінансування інвестиційних проектів
Код дисципліни
ВК 2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Дисципліна «Фінансування інвестиційних проектів» передбачає наявність у студентів базових знань з основ економічної теорії та загального розуміння теорії фінансів.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1 « Природа та функції управління інвестиційною діяльністю компанії» виявляє особливості організації та управління системою інвестиційної діяльності компанії; розкриває основні аспекти управління реальними та фінансовими інвестиціями, а також принципи написання, управління та оцінювання ефективності інвестиційних проектів компанії. Модуль 2 «Механізм фінансування інвестиційної діяльності компанії» визначає практичні аспекти реалізації інвестиційної діяльності компанії, визначає усі можливі джерела фінансування інвестиційної діяльності компанії, передбачає набуття навичок з інвестиційного планування і прогнозування, формування та оцінювання інвестиційної стратегії компанії.
Рекомендована та необхідна література
Eitman D., Stonehill A., Moffet M., 2013. Multinational Business Finance, 13th ed., Pearson, USA Stanyer P., 2006. Guide to Investment Strategy. How to understand markets, risk, rewards and behaviour, The Economist Newspaper Ltd, Melicher R., Norton E., 2017, Introduction to Finance Markets, Investments, and Financial Management, John Wiley & Sons, Inc. Задоя А.О. Міжнародна інвестиційна діяльність: навчальний посібник [Електронний ресурс] / А.О. Задоя. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. – 122 с. Майорова Т.В. Інвестиційна діяльність. – Центр навчальної літератури, 2019. – 472 с. Oksana Bulkot (2021) International Finance: Study Guide. Interservice. Kyiv, 2021. – 176 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, Контрольна робота, домашня робота, тестування, опитування, дискусійне обговорення проблемних питань, вирішення задач, проект, іспит
Методи та критерії оцінювання
семестрове оцінювання: Перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота (Min. – 24 бал., Mах.- 40 бал.). Виконання проекту (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). підсумкове оцінювання у формі письмового екзамену: тестові завдання – 20 шт * 1 бал = 20 бал макс творчі завдання – 2 шт * 10 балів = 20 бал мак Всього за виконання екзаменаційних завдань студент може отримати 40 балів максимум. Організація оцінювання: Оцінювання 10 домашніх робіт та 2 контрольних робіт – максимально 40 балів; Оцінювання 1 проекту – максимально 20 балів; Оцінювання 3 завдань іспиту – максимально 40 балів
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Вікторівна Булкот
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет