Креативні рекламні технології

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Креативні рекламні технології
Код дисципліни
ВК 1.5 (СПРБ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. 2. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. 3. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. 4. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. 5. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. 6. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. 7. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи управління маркетингом на засадах аналізу національних та міжнародних ринків. Вміти: здійснювати ефективні комунікації у мінливому бізнес-середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. «Загальні підходи щодо формування рекламної стратегії», що розглядає законодавче регулювання та історію реклами; психологію реклами; гендерні стереотипи та символізм у рекламі. 2. «Практичні аспекти формування рекламної стратегії у цифровому світі», що розглядає технології та стратегії реклами; жанри та стилі рекламних звернень; мовне маніпулювання у рекламі.
Рекомендована та необхідна література
1. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019. 2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017. 3. Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: Навчально-методичний посібник. К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. 4. Ogilvy, D. (2012) Confessions of an Advertising Man, Southbank Publishing. 5. Barry, P. (2016) The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later, Thames & Hudson.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
Методи та критерії оцінювання
міні-проекти, літучки, екзамен
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Юріївна Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет