Прямі продажі (тренінгова дисципліна)
Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Прямі продажі (тренінгова дисципліна)
Код дисципліни
ВК 1.2 (СПРБ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
ПРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
ПРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
ПРН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
ПРН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття, принципи, функції маркетингу, специфіку ринкової поведінки суб’єкта компанії, економічні інтереси, принципи розробки маркетингових стратегії підприємства.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки вторинної та первинної маркетингової інформації, визначати та аналізувати фактори ринкової кон’юнктури, вміти систематизувати ринкові чинники впливу на діяльність суб’єкта господарювання, розробляти ринкові стратегії.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається зі змістовного модулю
«Стратегічні та практичні аспекти прямих продажів», який розглядає сутність етапів прямих продажів, планування прямих продажів, техніки прямих продажів, методи виявлення інтересів клієнта, підходи до ефективної презентації товару, техніки подолання заперечень клієнтів у прямих продажах.
Рекомендована та необхідна література
1. Рэкхем Н. СПИН-продажи . Манн, Иванов и Фербер, 2019. 336 с.
2. Аакер Д. А. Бизнес-стратегия: от изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений. М.: Эксмо, 2007. 464 с.
3. Рысёв Н. Ю. Активные продажи. СПб.: Питер, 2009. 416 с.
4. Иванова С. Продажи на 100%: Эффективные техники продвижения товаров и услуг. М.: Альпина Паблишер, 2014. – 277 с.
5. Черри П. Продающие вопросы: Эффективный способ выяснить, чего действительно хотят ваши клиенты. М.: Альпина Паблишер, 2019. 176 с.
6. Журило В.В., Кочкіна Н.Ю. Прямі продажі. Навчально-методичний комплекс забезпечення викладання навчальної дисципліни для студентів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» освітньої програми «Бізнес-адміністрування». К.: Інтерсервіс, 2018. 48 с.
7. Гребенюк М. Отдел продаж по захвату рынка / Михайло Гребенюк. Москва: Эксмо, 2018. 208 с.
8. Gage R. Direct Selling Success. John Wiley & Sons Inc, 2019. 304 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, індивідуальний проект, групові задання, тренінги
Методи та критерії оцінювання
Усна доповідь, опитування, презентація, тестування Oral report, survey, presentation, testing
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Вікторія
Володимирівна
Журило
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет