Міжнародна торгівля та інвестиції
Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Міжнародна торгівля та інвестиції
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН1Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
ПРН3.Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
ПРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
ПРН15.Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
ПРН16.Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спец. методів дослідження.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: сутність та методи організації підприємницької діяльності, зміст економічних показників, форми міжнародних економічних відносин; сутність та механізми процесів в міжнародній економічній системі.
2. Вміти: розраховувати економічні показники, обробляти статистичні дані, аналізувати первинну інформацію, працювати з міжнародними базами даних.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок щодо засад та особливостей міжнародної торговельної та інвестиційної діяльності.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовний модуль 1. «Міжнародна торгівля», в якому розглядаються сутність міжнародної торгівлі та її основні тенденції, форми та методи торгівлі, глобальна торговельна система, зовнішньоторговельна політика та зовнішньоторговельна інфраструктура.
Змістовний модуль 2. «Міжнародні інвестиції», в якому розглядаються сутність, форми та фактори міжнародної інвестиційної діяльності; специфіка міжнародного прямого та портфельного інвестування; стратегії, інструменти та особливості інвестиційної діяльності на різних сегментах міжнародних інвестиційних ринків; підходи до оцінки ефективності міжнародних прямих та портфельних інвестицій.
Рекомендована та необхідна література
1. Міжнародна торгівля та інвестиції. І.Павленко, О. Варяніченко, Н. Навроцька. Навч. посіб. К.: Цент учбової літератури, 2017. 256с.
2. Міжнародна торговельна діяльність / наук. ред. В.В.Рокоча. К.:, 2018. 698 с.
3. Задоя А.О. Міжнародна інвестиційна діяльність: навчальний посібник. Дніпро: Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018. 122 с
4. Міжнародна економіка: Практикум. Навчальний посібник / За заг. ред. проф.Старостіної А.О. К.: НВП «Інтерсервіс», 2015. 416 с.
5. Міжнародна економіка: термінологічний словник/За заг. ред. А.О. Старостіної. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2017. 248 с.
6. Зви Боди, Алекс Кейн, Алан Маркус. Принципы инвестиций. 4-е изд. 2019. 984 с.
7. Syllabus of discipline «International Trade and Investments» for postgraduate students, educational program «Business-administration» / T.V. Nagachevska, V.I. Sereda. К .: PublishingCenter «KyivUniversity», 2016. 50 p.
8. World Trade Report // www.wto.org
9. World Investment Report. URL: https://unctad.org
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, консультації, самостійна робота, проект
Методи та критерії оцінювання
Опитування, презентація творчих завдань, розв’язування задач,
модульна контрольна робота, захист індивідуального проекту, іспит
- семестрове оцінювання:
1. Опитування, творчі завдання, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
2. Опитування, творчі завдання, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
3. Виконання та захист індивідуального проекту (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
Оцінювання результатів роботи студентів на семінарських заняттях, 2-ох модульних контрольних робіт – максимально 40 балів;
Оцінювання індивідуального проекту - максимально 20 балів;
- підсумкове оцінювання у формі іспиту – Mах.40/ Min 24 балів.
На іспит виноситься наступні завдання: тести, творчі завдання, теоретичні питання, задачі.
Для допуску до іспиту студент має набрати за семестр не менше 36 балів. Оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів для отримання загальної позитивної оцінки за курс.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Тетяна
Володимирівна
Нагачевська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Валентина
Іванівна
Середа
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет