Управління корпоративними фінансами

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Управління корпоративними фінансами
Код дисципліни
ОК 4
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН19 (подвійний диплом) Демонструвати навички працювати у міждисциплінарних, міжнародних командах та управляти ними, з використанням принципів етики, поваги до інших культур з використанням іноземної мови на професійному рівні
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Дисципліна «Управління корпоративними фінансами» передбачає наявність у студентів базових знань з основ економічної теорії та загального розуміння теорії фінансів.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1 «Природа та функції фінансового менеджменту корпорації» виявляє характер, функції та сегменти фінансової системи компанії; розкриває основні аспекти фінансово-економічної діяльності компанії, принципи управління фінансовими фондами компанії та особливості реалізації операційного фінансового менеджменту. Модуль 2 «Механізм та елементи фінансового менеджменту корпорації» визначає практичні особливості структури фінансового менеджменту компанії, визначає усі можливі джерела фінансування діяльності корпорації, передбачає набуття навичок з фінансового планування і прогнозування діяльності ТНК, управління фінансовими ризиками та опанування вміннями оцінювати вартість компанії.
Рекомендована та необхідна література
Eitman D., Stonehill A., Moffet M., 2013. Multinational Business Finance, 13th ed., Pearson, USA Mishkin F. The Economics of Money, Banking, and Financial Markets. Eighth edition. - Boston, Pearson, 2007 -772 p. Applied corporate finance / Aswath Damodaran. – Wiley. Fourth edition, 2014 Brealey, Richard A., Myers, Stewart C., Marcus, Alan J., Fundamentals of corporate finance / Richard A. Brealey, London. NY : McGraw-Hill, Ninth edition. 2017 G. Bekaert, R. Hodrick. International Financial Management. The McGraw−Hill Companies, Third edition, 2014. Oksana Bulkot (2021) International Finance: Study Guide. Interservice. Kyiv, 2021. – 176 p
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, Контрольна робота, домашня робота, тестування, опитування, дискусійне обговорення проблемних питань, вирішення задач, проект, іспит
Методи та критерії оцінювання
семестрове оцінювання Перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота (Min. – 24 бал., Mах.- 40 бал.). Виконання проекту/ presentation of projects (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). підсумкове оцінювання у формі письмового екзамену - Min. – 24 бал., Mах.- 40 бал. Організація оцінювання Оцінювання 13 домашніх робіт та 1 контрольної роботи – максимально 40 балів; Оцінювання 1 проекту - максимально 20 балів; Оцінювання 4 завдань іспиту – максимально 40 балів (10 балів за кожне завдання)
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Вікторівна Булкот
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет