Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків

Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків
Код дисципліни
ОК 2
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
12
Результати навчання
ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність ПРН16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади здійснення економічної діяльності; міжнародної діяльності, стратегіяного управління, маркетингу, міжнародного маркетингу 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою, оцінювання ефективності діяльності підприємств.
Зміст навчальної дисципліни
Програма включає наступні змістовні модулі:: Змістовий модуль 1. "Ринкові дослідження" (6 кредитів) / Змістовий модуль 2. "Ринкова поведінка споживачів" (3 кредита) Змістовий модуль 3. "Методологія та організація наукових досліджень з елементами інтелектуально власності" (3 кредита)
Рекомендована та необхідна література
1. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник / А.О. Старостіна. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2018. – 480 с. 2. Kumar V. International Marketing Research / V. Kumar. – Prentice Hall, 2020. 3. Codogan J. Comparative, Cross-Cultural and Cross-National Research: A Comment On Good and Bad Practice / John Codogan // International Marketing Review. – 2019. – V. 27, Issue 6. − pp. 601−606. 4. Роузфилд С. Сравнительная экономика стран мира: Культура, богатство и власть в XXI веке / С. Роузфилд. – РОССМЭН, М. 2014. 5. Craig C.S. Contextual and Cultural Factors Underlying Americanization / C. Samual Craig, Susan P. Douglas, Aronte Bennett John Codogan // International Marketing Review. – 2019. – V. 26, issue 1. − pp. 90−109.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 56 год. Семінари – 56 год. Консультації – 8 год. Самостійна робота – 240 год.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (протягом семестру макс. балів 60 / мінім. балів 36) 1. Домашня робота, групові завдання, контрольна робота– 40 балів / 24 бали; 2. Самостійна робота –проект (індивідуальне завдання)– 20 балів / 12 балів; - підсумкове оцінювання у формі іспиту Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 б/), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Англійська