Східна мова (китайська): базовий рівень

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Східна мова (китайська): базовий рівень
Код дисципліни
ВК 2.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
Знати граматичні категорії та усі граматичні конструкції, передбачені курсом. Знати основний лексичний пласт запропонованих текстів. Знати запропоновані фразеологічні одиниці. Знати основні назви відомих історичних та культурних пам’яток та географічних назв Вміти писати твори з використанням лексики та граматики курсу Вміти розвивати писемні ієрогліфічні навички. Вміти використовувати вивчений матеріал у монологічному та діалогічному мовленні. Вміти перекладати усно та письмово тексти на запропоновану курсом тематику. Вести бесіду на побутову та загальну тематики Уміння застосовувати стратегії комунікації у спілкуванні з колегами користуючись вивченим матеріалом. Формування нових діалогів та текстів на основі запропонованої лексики та граматики.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
: базові знання з курсу «Вступ до східного мовознавства».
Зміст навчальної дисципліни
На другому курсі студенти повинні засвоїти граматичну базу в межах 80-100 конструкцій, розпізнавати граматичні явища, активно оволодіти початковим запасом загальновживаної стилістично нейтральної лексики (близько 1200 одиниць), а також деяким запасом фразеологізмів та комунікативних кліше. Застосовувати вивчену лексику (назви професій, громадських та інших установ, предметів побуту, пір року та часу доби, назви країн світу та кліше) в усному монологічному й діалогічному мовленні, а також застосовувати вивчений лексико-граматичний матеріал на письмі. Сприймати на слух тексти, пов’язані з вивченою тематикою. Читати тексти відповідно до навчальної установки в обсязі, передбаченому програмою; здобувати та аналізувати інформацію при прослуховуванні аудіоматеріалів відповідно до передбаченого програмою обсягу, темпу мовлення, а також рівня лексичної та граматичної складності. Студенти отримують початкові знання про лексичні та морфологічні особливості частин китайської мови, а також основні синтаксичні позиції та структуру китайського речення. На другому курсі, застосовуючи засвоєний граматичний та лексичний матеріал, студенти вчаться говорити на загальні теми, що стосуються повсякденного життя (навчання, побут, подорож тощо).
Рекомендована та необхідна література
1. 肖奚强, 朱敏 汉语初级强化教程:综合课本1。北京大学出版社2008年印刷, – 297页。 2. 肖奚强, 朱敏. 汉语初级强化教程:听说课本1。北京大学出版社2008年印刷,– 266页。 3. 肖奚强, 朱敏 汉语初级强化教程:综合课本2。北京大学出版社2008年印刷, – 342页。 4. 肖奚强, 朱敏. 汉语初级强化教程:听说课本2。北京大学出版社2008年印刷, – 326页。 5. 肖奚强, 朱敏 汉语初级强化教程:综合课本3。北京大学出版社2009年印刷, – 251页 6. 肖奚强, 朱敏. 汉语初级强化教程:听说课本3。北京大学出版社2009年印刷, – 200页 7. 当代中文,课本:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。-194页。 8. 当代中文,练习册:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。- 140页。 9. 当代中文,汉字本:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。- 224页。 10. 新实用汉语课本(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. – 248 页 11. 新实用汉语课本教师手册(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. – 121页。 12. 新实用汉语课本综合练习册(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. – 157 页。
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, відповідь на практичному занятті, письмова контрольна робота, аналітична доповідь. Іспит.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж ІII семестру передбачено 2 змістовних частини. Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних у п. 7.1. Завершується дисципліна іспитом. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які упродовж семестру не досягли рубіжного рівня оцінки (36 балів), для одержання допуску до іспиту необхідно обов’язково відпрацювати пропущені теми в письмовій формі та здати/надіслати їх електронною поштою викладачу, що проводить семінарські заняття. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40 % підсумкової оцінки (до 40 балів за 100-бальною шкалою).
Мова викладання
українська