Східна мова (турецька): базовий рівень

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Східна мова (турецька): базовий рівень
Код дисципліни
ВК 1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
Знати основні граматичні аспекти, що відповідають базовому рівню володіння турецькою мовою та визначені програмою цього курсу. Сприймати на слух автентичні тексти (радіомовлення, телебачення, мережа Інтернет), елементарні дискурси розмовного стилю) в нормальному темпі мовлення. Читати турецькою мовою та перекладати зі словником автентичні тексти художнього та газетно-публіцистичного стилю відповідно до нормативного показника читання (2000-2500 друкованих знаків за одну хвилину) в межах тем, визначених програмою цього курсу. Вміти писати твори та створювати тексти різного спрямування, пов’язані з побутовою й професійною сферами, в межах компетенцій, визначених програмою даного курсу, використовуючи прості та складні (поширені / непоширені) речення, прості та складні часові форми.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
• Сформувати основні комунікативні мовленнєві компетенції студентів в межах, визначених програмою: сприймати та розуміти елементарний дискурс на слух, уміти спілкуватися на теми, визначені програмою, розуміти текст та бути здатним відтворити прочитане. • Сформувати основні навички письма та читання студентів в межах, визначених програмою, що відповідають вимогам базового рівня володіння турецькою мовою. • Навчити максимально ефективно використовувати теоретичні знання, отримані протягом навчання, на практиці. Цілі навчальної дисципліни спрямовані на досягнення таких компетентностей випускника (за описом освітньо-професійної програми «Сходознавство»):
Зміст навчальної дисципліни
Формуються основні види мовленнєвої діяльності турецькою мовою: читання, говоріння, письмо та аудіювання. Формуються комунікативні мовленнєві компетенції студентів: сприйняття та розуміння елементарного дискурсу на слух, уміння спілкуватися на теми, визначені програмою, розуміння тексту та здатність до відтворення прочитаного. Формуються навички письма та читання, що відповідають вимогам базового рівня володіння іноземною мовою. Формуються вміння використовувати теоретичний аспект граматичного матеріалу в практичному застосуванні. Заняття проводяться у вигляді практичних занять.
Рекомендована та необхідна література
1. Нікітюк Т. В., Прушковська І. В. Комунікативна граматика турецької мови / Т. В. Нікітюк, І. В. Прушковська. – Київ, 2012. – 409 с. 2. Покровська І. Л. Турецька мова для студентів першого курсу ОКР «Бакалавр» (Частина 1). Навчальний посібник. – К.: Вид-во «Четверта хвиля», 2013. – 304 с. 3. Adım Adım Türkçe Öğretim seti. Çalışma kitabı 1. – İstanbul, 2004. – 108 s. 4. Uzun E. Yeni Hitit Ders Kitabı 1 / E. Uzun. – Ankara: AÜ Basımevi, 2011. – 200 s. 5. Uzun E. Yeni Hitit Çalışma Kitabı 1 / E. Uzun. – Ankara: AÜ Basımevi, 2011. – 80 s. 6. Yunus Emre Enstitüsü Yedi İklim Türkçe Ders Kitabı A 1/ Ankara: BM Basımevi, 2016. – 191 s. 7. Yunus Emre Enstitüsü Yedi İklim Türkçe Çalışma Kitabı A1/ Ankara: BM Basımevi, 2016. – 101 s.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота,, вправи, роботи зі словниками, текстовими корпусами, творчі завдання, дослідницькі завдання, інтернетом, письмова робота. Іспит.
Методи та критерії оцінювання
• творчі завдання: РН. 1.1–1.3, 2.2, 3, 4. – 5 / 2 бали; • робота зі словниками, текстовими корпусами, Інтернетом; письмова робота: РН 1.4, 2.2, 2.3. – 5 / 2 бали; • дослідницька робота: РН 1.3 – 5 / 2 бали; • проміжний контроль – письмова робота: РН 2.3, 4 – 25 / 5 бали; • проміжний контроль – письмова робота: РН 3.1, 4 – 25 / 5 бали; • відповідь на практичних заняттях: РН 1.3-4 – оцінюється за шкалою від п’яти до одного балу залежно від повноти розкриття, оригінальності пропозиції вирішення проблеми, що розглядається • Виконання підсумкової контрольної роботи / творчого завдання, яке виконується окремими студентом або групою студентів, оцінюється максимум у 40 балів. • Студент не допускається до екзамену, якщо він набрав менше, ніж 20 балів, не виконав завдання проміжних контролів.
Мова викладання
українська