Джерела з вивчення історії Китаю
Освітня програма: Сходознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Джерела з вивчення історії Китаю
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати речові та зображальні джерела з історії Китаю.
Знати усні та лінгвістичні джерела з історії Китаю.
Знати писемні джерела з історії Китаю.
Вміти читати та аналізувати класичні тексти.
Вміти читати та аналізувати сучасні тексти з історії Китаю.
Вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з речових та зображальних джерел.
Вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з писемних джерел.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати основні джерела з історії Китаю.
2.Вміти працювати з джерелами китайською мовою.
3.Володіти навичками роботи з китаєзнавчою літературою
Зміст навчальної дисципліни
Вивчення джерел історії Китаю, як допоміжної дисципліни для китаєзнавства. Розкриття змісту і значення класичних текстів конфуціанського, дасоського та буддийського канонів, літописів. Висвітлення ролі історичної та художньої літератури у розумінні історичного процесу в Китаї. Визначення особливостей історичного дискурсу в традиційному та сучасному Китаї. Характеристика речових та зображальних джерел. Особливості усних, лінгвістичних та писемних джерел. Аналіз текстів класичних канонів та сучасних текстів з історії Китаю.
Рекомендована та необхідна література
1. Історичний архів КНР. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lsdag.com/nets/lsdag/page/index.shtml?iv=.
2. Китаєзнавчі дослідження. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sinologist.com.ua/uk/category/publication/periodicals/китаєзнавчі-дослідження.
3. Сергійчук І. М. Китай у нові та новітні часи: Практикум. Навчальний посібник. - Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – 329 с.
4. Українська асоціація китаєзнавців. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sinologist.com.ua/uk/посилання.
5. The Cambridge History of China. General Editors Denis Twitchett and John K. Fairbank. Volume 9 Part One: The Ch’ing Empire to 1800. Cambridge Histories Online © Cambridge University Press, 2008.
6. The Cambridge History of China. General editors Denis Twitchett and John K. Fairbank. Volume 10. Late Ch'ing, 1800-1911, Part 1. Cambridge Histories Online © Cambridge University Press, 2008
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота, контрольна робота 1,2, переклад тексту 1,2, усне опитування.
Залік.
Методи та критерії оцінювання
- форма оцінювання – залік;
- максимальна кількість балів, які може отримати студент – 20 балів;
- Оцінюються такі результати навчання студента як вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з речових та зображальних джерел; вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з писемних джерел.
- форма проведення заліку – письмова, види завдань – завдання, які потребують розгорнутих відповідей;
- мінімальний пороговий рівень залікової оцінки, за якої залік вважається складеним – 12 балів.
Необхідна умова допуску до заліку: студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 40 балів (критично-розрахунковий мінімум). Рекомендований мінімум допуску до іспиту 48 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Володимир
Борисович
Урусов
Кафедра нової та новтньої історії зарубіжних країн
Історичний факультет
Історичний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра нової та новтньої історії зарубіжних країн
Історичний факультет