Джерела з вивчення історії Китаю

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Джерела з вивчення історії Китаю
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати речові та зображальні джерела з історії Китаю. Знати усні та лінгвістичні джерела з історії Китаю. Знати писемні джерела з історії Китаю. Вміти читати та аналізувати класичні тексти. Вміти читати та аналізувати сучасні тексти з історії Китаю. Вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з речових та зображальних джерел. Вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з писемних джерел.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати основні джерела з історії Китаю. 2.Вміти працювати з джерелами китайською мовою. 3.Володіти навичками роботи з китаєзнавчою літературою
Зміст навчальної дисципліни
Вивчення джерел історії Китаю, як допоміжної дисципліни для китаєзнавства. Розкриття змісту і значення класичних текстів конфуціанського, дасоського та буддийського канонів, літописів. Висвітлення ролі історичної та художньої літератури у розумінні історичного процесу в Китаї. Визначення особливостей історичного дискурсу в традиційному та сучасному Китаї. Характеристика речових та зображальних джерел. Особливості усних, лінгвістичних та писемних джерел. Аналіз текстів класичних канонів та сучасних текстів з історії Китаю.
Рекомендована та необхідна література
1. Історичний архів КНР. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lsdag.com/nets/lsdag/page/index.shtml?iv=. 2. Китаєзнавчі дослідження. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sinologist.com.ua/uk/category/publication/periodicals/китаєзнавчі-дослідження. 3. Сергійчук І. М. Китай у нові та новітні часи: Практикум. Навчальний посібник. - Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – 329 с. 4. Українська асоціація китаєзнавців. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sinologist.com.ua/uk/посилання. 5. The Cambridge History of China. General Editors Denis Twitchett and John K. Fairbank. Volume 9 Part One: The Ch’ing Empire to 1800. Cambridge Histories Online © Cambridge University Press, 2008. 6. The Cambridge History of China. General editors Denis Twitchett and John K. Fairbank. Volume 10. Late Ch'ing, 1800-1911, Part 1. Cambridge Histories Online © Cambridge University Press, 2008
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота, контрольна робота 1,2, переклад тексту 1,2, усне опитування. Залік.
Методи та критерії оцінювання
- форма оцінювання – залік; - максимальна кількість балів, які може отримати студент – 20 балів; - Оцінюються такі результати навчання студента як вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з речових та зображальних джерел; вміти отримувати та аналізувати інформацію з історії Китаю з писемних джерел. - форма проведення заліку – письмова, види завдань – завдання, які потребують розгорнутих відповідей; - мінімальний пороговий рівень залікової оцінки, за якої залік вважається складеним – 12 балів. Необхідна умова допуску до заліку: студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 40 балів (критично-розрахунковий мінімум). Рекомендований мінімум допуску до іспиту 48 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра нової та новтньої історії зарубіжних країн
Історичний факультет