Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
11 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
15
Результати навчання
Цілі формуються на основі професійної підготовки лікаря за блоком його змістового модуля, що є основою вивчення змісту дисципліни. Опис цілей здійснюється через навички у вигляді цільових завдань (дій). Конкретні цілі у вигляді конкретних навичок (дій) та цільових завдань, що забезпечують досягнення кінцевої мети вивчення дисципліни, формуються на основі кінцевих цілей модуля або підсумкового модульного контролю. Таким чином, мета вивчення дисципліни є системоутворюючим елементом, що відіграє вирішальну роль в організації та здійсненні всього процесу навчання. Зміст навчальної дисципліни «Педіатрія» відповідає логіці навчального процесу та системі професійно-практичної підготовки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
– Отримання базових теоретичних знань про найбільш поширені неінфекційні та інфекційні захворювання дитячого віку, диспансерний нагляд за здоровими та хворими дітьми в амбулаторних умовах. – Оволодіння елементарними практичними навичками та навичками з діагностики, диференційної діагностики, лікування ускладнених та неускладнених форм найбільш поширених неінфекційних та інфекційних захворювань дитячого віку; – Оволодіння основними практичними навичками та навичками надання першої медичної допомоги при невідкладних ситуаціях при найпоширеніших неінфекційних та інфекційних захворюваннях дитячого віку. – Ведення медичної документації. – Формування в студентів морально-етичних та деонтологічних якостей у професійному спілкуванні з хворою дитиною та особами, які здійснюють догляд за дитиною.
Зміст навчальної дисципліни
– Набуття базових теоретичних знань з етіології, патогенезу, клінічних проявів, лабораторних даних та інструментальних методів дослідження, лікування, профілактики та прогнозу найбільш поширених інфекційних та неінфекційних захворювань у дітей різних вікових категорій. – Оволодіння елементарними практичними навичками та вміннями з діагностики, диференційної діагностики, лікування та невідкладної допомоги при найбільш поширених дитячих захворюваннях періоду новонародженості, дітей з ендокринними, гематологічними та дитячими інфекційними захворюваннями. – Формування етичних та деонтологічних професійних ділових навичок у студентів з хворою дитиною та тих, хто доглядає за дитиною
Рекомендована та необхідна література
1. Майданник В.Г Педіатрія. Учебник (2-е yzdanye, yspr. y dop.). – Харків: Фоліо, 2002. – 1125 с. 2. Педіатрія. Підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації /За ред. проф. О.В. Тяжкой / Вид. druhe. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 1096 с. 3. Педіатрія: національний підручник: у 2 т. / За ред. проф. Бережного В.В. – Київ, 2013. – 1040 с. 4. Підручник Нельсона 21-е видання Роберта Клігмана; Боніта Стентон; Joseph W St Geme, III; Ніна Феліче Шор; Річард Е Берман
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, індивідуальна робота
Методи та критерії оцінювання
Контроль за 7 семестр: 1. Тести 1-2 - LO 1,1 - 2,6 - 20 / 10 балів 2. Звіти - LO 1.1 - 1.6, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів 3. Усні відповіді - LO 1.1. - 1,6, 3,1 - 12 / 6 балів 4. Практичні завдання - LO 2,1 - 2,6 - 18 / 9 балів Підсумкове оцінювання: іспит Контроль за 8 семестр: 1. Тести 1-4 - LO 1,1 - 2,3 - 40 / 20 балів 2. Звіти - LO 1.1 - 1.3, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів 3. Усні відповіді - LO 1.1. - 1,3, 3,1 - 20 / 10 балів 4. Практичні завдання - LO 2.1 - 2.3 – 30 / 15 балів Підсумкова оцінка: залік Контроль за 9 семестр: 1. Тести 1-3 - LO 1,1 - 2,1 - 30 / 15 балів 2. Звіт - LO 1.1, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів 3. Усні відповіді - LO 1,1, 3,1 - 10/5 балів 4. Практичні завдання – LO 2.1 – 10/5 балів Підсумкове оцінювання: іспит Контроль за 11 семестр: 1. Тести 1-3 - LO 1,1 - 2,8 - 30 / 15 балів 2. Звіт - LO 1.1 - 1.8, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів 3. Доповнення - LO 1.1. - 1,8, 3,1 - 10 / 5 балів 4. Практичні завдання - LO 2,1 - 2,8 - 10 / 5 балів Підсумкове оцінювання: іспит
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Фундаментальної медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”