Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами
Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
            Назва дисципліни
        
        
            Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами
        
    
            Код дисципліни
        
        
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            11 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            15
        
    
            Результати навчання
        
        
            Цілі формуються на основі професійної підготовки лікаря за блоком його змістового модуля, що є основою вивчення змісту дисципліни. Опис цілей здійснюється через навички у вигляді цільових завдань (дій). Конкретні цілі у вигляді конкретних навичок (дій) та цільових завдань, що забезпечують досягнення кінцевої мети вивчення дисципліни, формуються на основі кінцевих цілей модуля або підсумкового модульного контролю.
Таким чином, мета вивчення дисципліни є системоутворюючим елементом, що відіграє вирішальну роль в організації та здійсненні всього процесу навчання. Зміст навчальної дисципліни «Педіатрія» відповідає логіці навчального процесу та системі професійно-практичної підготовки.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            – Отримання базових теоретичних знань про найбільш поширені неінфекційні та інфекційні захворювання дитячого віку, диспансерний нагляд за здоровими та хворими дітьми в амбулаторних умовах.
– Оволодіння елементарними практичними навичками та навичками з діагностики, диференційної діагностики, лікування ускладнених та неускладнених форм найбільш поширених неінфекційних та інфекційних захворювань дитячого віку;
– Оволодіння основними практичними навичками та навичками надання першої медичної допомоги при невідкладних ситуаціях при найпоширеніших неінфекційних та інфекційних захворюваннях дитячого віку.
– Ведення медичної документації.
– Формування в студентів морально-етичних та деонтологічних якостей у професійному спілкуванні з хворою дитиною та особами, які здійснюють догляд за дитиною.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            – Набуття базових теоретичних знань з етіології, патогенезу, клінічних проявів, лабораторних даних та інструментальних методів дослідження, лікування, профілактики та прогнозу найбільш поширених інфекційних та неінфекційних захворювань у дітей різних вікових категорій.
– Оволодіння елементарними практичними навичками та вміннями з діагностики, диференційної діагностики, лікування та невідкладної допомоги при найбільш поширених дитячих захворюваннях періоду новонародженості, дітей з ендокринними, гематологічними та дитячими інфекційними захворюваннями.
– Формування етичних та деонтологічних професійних ділових навичок у студентів з хворою дитиною та тих, хто доглядає за дитиною
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Майданник В.Г Педіатрія. Учебник (2-е yzdanye, yspr. y dop.). – Харків: Фоліо, 2002. – 1125 с.
2. Педіатрія. Підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації /За ред. проф. О.В. Тяжкой / Вид. druhe. – Вінниця: Нова книга, 2008. – 1096 с.
3. Педіатрія: національний підручник: у 2 т. / За ред. проф. Бережного В.В. – Київ, 2013. – 1040 с.
4. Підручник Нельсона 21-е видання Роберта Клігмана; Боніта Стентон; Joseph W St Geme, III; Ніна Феліче Шор; Річард Е Берман
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, практичні заняття, індивідуальна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Контроль за 7 семестр:
1. Тести 1-2 - LO 1,1 - 2,6 - 20 / 10 балів
2. Звіти - LO 1.1 - 1.6, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів
3. Усні відповіді - LO 1.1. - 1,6, 3,1 - 12 / 6 балів
4. Практичні завдання - LO 2,1 - 2,6 - 18 / 9 балів
Підсумкове оцінювання: іспит
Контроль за 8 семестр:
1. Тести 1-4 - LO 1,1 - 2,3 - 40 / 20 балів
2. Звіти - LO 1.1 - 1.3, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів
3. Усні відповіді - LO 1.1. - 1,3, 3,1 - 20 / 10 балів
4. Практичні завдання - LO 2.1 - 2.3 – 30 / 15 балів
Підсумкова оцінка: залік
Контроль за 9 семестр:
1. Тести 1-3 - LO 1,1 - 2,1 - 30 / 15 балів
2. Звіт - LO 1.1, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів
3. Усні відповіді - LO 1,1, 3,1 - 10/5 балів
4. Практичні завдання – LO 2.1 – 10/5 балів
Підсумкове оцінювання: іспит
Контроль за 11 семестр:
1. Тести 1-3 - LO 1,1 - 2,8 - 30 / 15 балів
2. Звіт - LO 1.1 - 1.8, 3.1, 4.1 - 10 / 5 балів
3. Доповнення - LO 1.1. - 1,8, 3,1 - 10 / 5 балів
4. Практичні завдання - LO 2,1 - 2,8 - 10 / 5 балів
Підсумкове оцінювання: іспит
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                             Тетяна
                            Василівна
                            Буднік
                        
                        
                            Кафедра Фундаментальної медицини 
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
                    Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра Фундаментальної медицини
                    
                    
                        Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”