Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)
Код дисципліни
ОК 34
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
Практичне заняття, самостійне виконання завдань з граматики та написання есе тощо. Участь у заняттях: усна комунікація, виконання завдань з читання, аудіювання, письма. Короткі лексико-граматичні тести, есе, презентація мовних тем. Перевірка граматичних вправ, тестів та есе. Підсумкові письмові мовні тести (заліки).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне засвоєння студентами дисциплін “Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В2 (англійська мова)” та “Іноземна мова для академічних цілей, рівень В2 (англійська мова)”. 2. Належний рівень професійної іншомовної компетентності (рівень В2), що дозволить поєднати спеціальні знання з уміннями та навичками іншомовного спілкування у сфері академічних (наукових) і професійних інтересів.
Зміст навчальної дисципліни
. Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В2 (англійська мова)» для студентів ОС «Бакалавр» четвертого року навчання рівня В2 галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програма «Сходознавство» викладається в І семестрі IV курсу в обсязі – 30 год. (1 кредит ECTS) зокрема: практичні – 14 год, самостійна робота – 16 год. У курсі передбачено 1 змістовий модуль та 1 модульна контрольна робота. Завершується дисципліна в І семестрі е33кзаменом.
Рекомендована та необхідна література
1. McDougal Littell. World History. Patterns of Interaction – Mc Dougal Littell, a division of Houghton Mifflin Company, the USA, 2009. 2. Pamela Marquez. World civilizations. The global experience. – Pearson, Longman, 2007. 3. Ina Stradius. DK Smithsonian. Timelines of History. – A Penguin Company, 2011. 4. L. G. Alexander. English Grammar Practice for intermediate students. - Longman, 2006. 5. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 4. – Express Publishing, 2007. 6. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammarLab Advanced C1/C2. – Pearson Education Limited, 2012. 7. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. 8. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. – Express Publishing, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Упродовж семестру оцінюється робота студента під час кожного практичного заняття з усного/письмового мовлення. Під час практичного заняття студент має можливість досягти від 0 до 2 балів, лексико-граматичні тести від 0 до 4 балів, есе - 0 - 4 бали, презентації - 0 - 4 бали, виконання завдань в робочому зошиті - 0 - 4 бали.Підсумковий контроль виставляється за результатати роботи студента впродовж семестру і лексико-граматичного тесту професійного спрямування на екзамені. Максимальна кількість балів за виконання екзаменаційних завдань – 40. Критеріями оцінювання лексико-граматичного тесту професійного спрямування є: • повна відповідь на завдання тесту 40 балів;• повна відповідь на завдання тесту з незначними неточностями 35-39 балів• часткова відповідь на завдання тесту30-34 бали;• відповідь фрагментарна, відображені лише деякі аспекти питання 21-30 балів;• відповідь фрагментарна, наявні часті і суттєві помилки у викладі 11-20 балів;• відповідь має грубі помилки 0-10 балів.
Методи та критерії оцінювання
Контроль і оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за кредитно-модульною системою. Оцінювання поточної роботи студента відбувається за десятибальною системою, за такою схемою: Підсумкова оцінка за змістовий модуль у перщому семестрі є середнім зваженим оцінок за аудиторну, самостійну і контрольну роботу, складає 60% результуючої суми балів за семестр і становить максимум 60 балів. Результуюча сума балів за перший семестр розраховується як проста накопичувальна підсумкових балів за змістовий модуль та екзамен, який оцінюється максимум у 40 балів, і становить максимум 100 балів:Студентам, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум, для допуску до екзамену обов’язково необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла академічна заборгованість, написати модульну контрольну роботу. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену – 36 балів.
Мова викладання
англійська