Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)
Код дисципліни
ОК 34
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
практичне заняття, самостійне виконання завдань з граматики та написання есе тощо.Участь у заняттях: усна комунікація, виконання завдань з читання, аудіювання, письма. Короткі лексико-граматичні тести. Есе. Презентація мовних тем. Підсумкові письмові тести (заліки).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
. Знати основні часові форми, граматичні конструкції іноземної мови, мати достатній словниковий запас; 2. Вміти висловлювати свої думки під час іншомовного усного/писемного мовлення. Дисципліна є нормативною. 3. Анотація навчальної дисципліни. Навчальна дисципліна - «Іноземна мова: за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)» для студентів ОС «Бакалавр» третього року навчання рівня В2 галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програма «Сходознавство» викладається в V семестрі III курсу в обсязі – 60 год. (2 кредити ECTS) зокрема: практичні – 30 год, самостійна робота – 30 год. У курсі передбачено 2 змістові модулі та 2 модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна в V семестрі заліком.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна - «Іноземна мова: за професійним спрямуванням, рівень В 2 (англійська мова)» для студентів ОС «Бакалавр» третього року навчання рівня В2 галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програма «Сходознавство» викладається в V семестрі III курсу в обсязі – 60 год. (2 кредити ECTS) зокрема: практичні – 30 год, самостійна робота – 30 год. У курсі передбачено 2 змістові модулі та 2 модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна в V семестрі заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. McDougal Littell. World History. Patterns of Interaction – Mc Dougal Littell, a division of Houghton Mifflin Company, the USA, 2009. 2. Pamela Marquez. World civilizations. The global experience. – Pearson, Longman, 2007. 3. Ina Stradius. DK Smithsonian. Timelines of History. – A Penguin Company, 2011. 4. L. G. Alexander. English Grammar Practice for intermediate students. - Longman, 2006. 5. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 4. – Express Publishing, 2007. 6. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammarLab Advanced C1/C2. – Pearson Education Limited, 2012. 7. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. 8. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. – Express Publishing, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Упродовж семестру оцінюється робота студента під час кожного практичного заняття з усного/письмового мовлення. Під час практичного заняття студент має можливість досягти від 0 до 2 балів. Виконання завдань в робочому зошиті від 0 до 4 балів, підсумковий письмовий тест від 0 до 8 балів, оцінка презентації від 0 до 4 балів, есе - 0 до 4 балів,короткі лексико-граматичні тести від 0 до 4 балів.Підсумковий контроль виставляється за результатати роботи студента впродовж семестру і усної співбесіди з викладачем на заліку.Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, – 80. Бали, отримані студентом протягом І семестру, складають 80% підсумкової оцінки з дисципліни за перший семестр.
Методи та критерії оцінювання
Критеріями оцінювання співбесіди є: • повна відповідь на запитання, що демонструє повне знання лексико-граматичних особливостей іноземної мови 18-20 балів; • неповна відповідь на запитання, що демонструє часткове знання лексико-граматичних особливостей іноземної мови 15-17 балів; • відповідь фрагментарна, наявні суттєві помилки у використанні лексико-граматичних явищ іноземної мови 12-14 балів; • відповідь демонструє знання матеріалу, але допущені грубі помилки 10-11 балів; • відповідь фрагментарна, відображені лише деякі аспекти питання 7-9 балів; • відповідь фрагментарна, наявні часті і суттєві помилки у викладі матеріалу 4-6 балів; відповідь має значні помилки 0-3 балів.
Мова викладання
англійська