Історія інтеграційних процесів в Східній Азії

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Історія інтеграційних процесів в Східній Азії
Код дисципліни
ОК 28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Лекція, самостійнв робота Усне опитування Модкльна контрольна робота ЗМ 1 Модульна контрольна робота ЗМ 2 Залік
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні події і процеси в історії країн Східної (Північно-Східної і Південно-Східної) Азії. Вміти застосовувати знання, отримані унаслідок вивчення курсів з нової та новітньої історії Азії, Європи та Америки, а також курсів по вибору. Володіти навичками критики джерел, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Ця навчальна дисципліна формує розуміння інтеграційних процесів, що відбуваються у Східній Азії (у складі Північно-Східної і Південно-Східної Азії), Азійсько-Тихоокеанському й Індійсько-Тихоокеанському регіонах, а також чинників, які на них впливають. Регіональні інтеграційні процеси відбуваються у цій частині світу з різною інтенсивністю і результативністю у різних сферах. У деяких сферах дезінтеграція переважає над інтеграцією. Значний вплив на регіональні процеси мають великі держави – США, Китай, Японія, Індія та інші, які є їхніми учасниками. Вивчення цієї дисципліни дозволить студентам-китаєзнавцям краще зрозуміти регіон, частиною якого є Китай, і його роль у ньому.
Рекомендована та необхідна література
1. Головченко В. І. Регіонознавство. Азія, Африка й Латинська Америка. Навчальний посібник. – К., 2013. – С. 88-104. 2. Городня Н. Регіоналізм у «великій Східній Азії» у ХХІ ст. // Історичні і політичні дослідження. – 2018. – № 1 (62). – С. 164-178. 3. Городня Н. Д. Роль АСЕАН у розвитку міждержавної взаємодії країн Південно-Східної Азії // Гілея. – 2015. – № 99. – С. 109-112. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gileya.org/index.php?ng=library&cont=long&id=121. 4. Городня Н. Д. Східна Азія у зовнішній політиці США (1989-2013 рр.). – К., 2014. – [Електронний1 ресурс]. – Режим доступу: http://library.univ.kiev.ua/ukr/host/viking/db/ftp/books/other/gorodnya_shidny_2014.pdf. 5. Городня Н. АСЕАН: утворення й етапи розвитку // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія Історія. – 2010. – Вип. 102. – С. 7-10.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота, усне опитування Модульна контрольна робота ЗМ 1 Модульна контрольна робота ЗМ 2 Залік
Методи та критерії оцінювання
Зміст курсу поділений на 2 змістових модулі.До змістового модулю 1 (ЗМ 1) входять теми 1-5, до змістового модулю 2 (ЗМ 2) – теми 6-10.Оцінка успішності знань студентів здійснюється в двох формах: семестрове оцінювання (дві модульні контрольні роботи, усне бліц-опитування, індивідуальна робота – написання двох академічних есе) і підсумкове оцінювання (залік).Загальна сума балів – 100 балів. З них, семестрове оцінювання – максимум 60 балів; підсумкове оцінювання (залік) – максимум 40 балів.Під час усного опитування студент має можливість отримати від 0 до 9 балів.Критерії оцінки самостійної роботи студента від 0 до 11 балів. Модульний контроль від 0 до 10 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра нової та новтньої історії зарубіжних країн
Історичний факультет