Соціально-педагогічна робота в сільській місцевості
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Соціально-педагогічна робота в сільській місцевості
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 3.6.2.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            8 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН1. Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами. 
ПРН6. Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. 
ПРН15. Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студент повинен знати: предмет, мету, завдання, технології соціальної педагогіки; систему соціально-педагогічної роботи з різними клієнтськими групами в Україні та світі; особливості роботи мережевих професійних спільнот.
Студент повинен вміти: працювати в групі, раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни.
Студент повинен володіти елементарними навичками: взаємодії з різними клієнтськими групами соціального педагога; регуляторів діяльності та поведінки в групі молодих фахівців.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета навчальної дисципліни: формування у студентів знань з теорії та умінь з технологій соціально-педагогічної роботи у сільській місцевості; опанування основами соціально-педагогічної роботи у селі; формування практичних навичок, компетенцій використання соціально-педагогічних технологій у розв’язанні соціально-педагогічних проблем у сільській місцевості.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Кримінологічна характеристика та запобігання насильницькій злочинності проти життя та здоров'я особи у сільській місцевості : монографія / В. Л. Ортинський [та ін.] ; [за наук. ред. канд. юрид. наук Т. І. Шевчука] ; Нац. ун-т "Львів. політехніка", ЗВО "Львів. ун-т бізнесу та права". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. - 219 с. 
2. Скочко М. О. Організаційно-змістові засади надання соціальних послуг у сільській місцевості : дис. ... д-ра філософії в галузі знань 23 Соціальна робота : [спец.] 231 / Скочко Максим Олександрович ; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань, 2021. - 223 арк.
3. Соціальна робота: реалії та виклики часу: навчально-методичний посібник. Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2021, 219 с. / http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/34954/Sotsialna%20Robota%20Realii%20Ta%20Vyklyky%20Chasu.pdf?sequence=1
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента.
Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – 20 балів. Підготовка доповідей та рефератів – 20 балів. Модульна контрольна робота – 20 балів. Екзамен – 40 балів.
При цьому, кількість балів для студента визначається наступним чином:
•	1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
•	35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
•	60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
•	65-74  відповідає оцінці «задовільно»;
•	75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
•	85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 
•	91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
- Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзамен не може бути меншою 24 балів.
- Студент не допускається до складання підсумкового контролю, якщо під час семестру набрав менше ніж 20 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                             Марина 
                            Олександрівна
                            Васильєва-Халатникова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології