Психотерапевтичне консультування

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психотерапевтичне консультування
Код дисципліни
ВБ 2.4.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 3; ПР 6; ПР 8; ПР 11; ПР 14; ПР 17; ПР 21; ПР 23; ПР 25; ПР 26; ПР 27. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи соціальної педагогіки. Вміти: раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни. Володіти: навичками роботи з науковою та методологічною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної програми – формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі психотерапевтичного консультування. У процесі вивчення дисципліни розкриваються основні теоретичні та практичні аспекти психотерапевтичного консультування. Приділяється увага аналізу розвитку та методологічних принципів психотерапевтичного консультування, напрями консультування, стратегії та техніки психотерапевтичного консультування. Розглядаються організаційні форми, етичні принципи психотерапевтичного консультування. Курс складається з 4 змістових модулів: парадигми та принципи психотерапевтичного консультування; глибиннотерапевтичні та поведінкові напрямки психотерапевтичної консультативної допомоги; гуманістична парадигма у консультуванні та її вплив на розвиток сучасних підходів у консультуванні; базові технології й техніки психотерапевтичного консультування.
Рекомендована та необхідна література
Берн Е. Ігри, у які грають люди. – Харків.: Клуб сімейного дозвілля, 2016. – 256 с. Васьківська С. В. П’ять вимірів психологічного консультування. – К.: Ніка-центр, 2019. – 400 с. Волинець Н.В. Тренінг консультативної діяльності в психотерапії. Навчально-методичний посібник. — Хмельницький, 2017. — 155 с. Мушкевич М.І., Чагарна С.Є. Основи психотерапії. Навчальний посібник. – Луцьк: Вежа друк, 2017; Основи психотерапії / під ред. К. Седих, О. Фільц. – К.: Академія, 2016. – 192 с. Тохтамиш О.М. Стратегія фокусування на вирішенні в консультативній соціальній роботі // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. – 2017.– 2(2). – С. 19-25. https://visnyk.soch.robota.knu.ua/index.php/journal/article/view/47 Тохтамиш О.М. Екстрена консультативна допомога. Навчальний посібник. – Вінниця, Віндрук, 2020. – 124 с. Федій О. А. Естетотерапія. – К.: Центр навчальної літератури, 2019. – 304 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне 2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне 3. Модульна контрольна робота – до 15 балів - підсумкове оцінювання у формі іспиту – до 40 балів За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за іспит. При цьому, кількість балів: 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології