Технології реабілітаційної педагогіки

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Технології реабілітаційної педагогіки
Код дисципліни
ОК 10.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 4; ПР 6; ПР 9; ПР 10; ПР 11; ПР 12; ПР 15; ПР 16; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу можливо за умов знань загальної психології, психології особистості, вікової психології, фізіології вищої нервової діяльності, психологічного консультування, психотерапії, соціальної роботи з сім`єю, методів роботи з групами ризику.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оволодіти знаннями та практичними навичками соціально-педагогічної реабілітації в ході навчально-виховного процесу. Анотація навчальної дисципліни: Основні принципи і сукупність методів дослідження, які забезпечують аналіз та критерії визначення технологій реабілітації, форми прояву та психологічну сутність девіантної поведінки розглядаються у розрізі таких основних питань: 1) соціально-психологічні та біологічні фактори реабілітації; 2) структура девіантної поведінки; діагностичні ознаки типу соціальної дезадаптації; 3) принципи й умови педагогічної реабілітації девіантної поведінки; 4) форми й методи реабілітаційної роботи з девіантами.
Рекомендована та необхідна література
• Замашкіна О.Д. Основи соціальної реабілітації: навчальний посібник. ІДГУ- Ізмаїл, 2019. – 193 с. • Засенко, В.В. & Прохоренко, Л.І. (2019) Освіта «особливих» дітей: стратегія розвитку. Рідна школа. 3-4, 48-52. • Максимова Н. Ю. Психологія девіантної поведінки: Навч. посібник. – К.: Либідь 2011. – 520 с. • Основи реабілітації, фізичної терапії, ерготерапії: підручник / Л. О. Вакуленко [та ін.] ; за заг. ред. Л. О. Вакуленко, В. В. Клапчука. Тернопіль: Укрмедкн.: ТДМУ. 2018. – 371 с. • Alex C. Thio, Jim D. Taylor, Martin D. Schwartz Deviant Behavior, 12th edition. ISBN-13: 9780134627090 Published by Pearson (January 12th 2018) - Copyright © 2019 • Cliff Roberson, Elena Azaola Garrido. Deviant Behavior ISBN 9780367599355 Published June 30, 2020 by Routledge 368 Pages
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, практичне заняття, опитування, практичне завдання
Методи та критерії оцінювання
Опитування Практичне завдання Завершується дисципліна – заліком. Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові контрольні роботи із відкритими питаннями. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна семестрова контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100 – бальною шкалою). Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів. Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59 Зараховано / Passed 60-100 Не зараховано / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології