Вікова та педагогічна психологія
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Вікова та педагогічна психологія
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 16.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР2.Вільно спілкуватися усно і письмово державною та іноземною мовами з професійних питань; ПР6.Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях; ПР7.Використовувати спеціалізоване програмне забезпечення у ході розв’язання професійних завдань. ПР10. Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах; ПР15.Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки; ПР17; ПР21; ПР22; ПР25; ПР26; ПР27; ПР30. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            успішне опанування дисципліни «Загальна психологія», «Теорія соціальної педагогіки».
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни — забезпечити формування у студентів цілісного уявлення про психологічні закономірності розвитку психіки на кожному віковому етапі; психологічні засади процесів навчання і виховання.
Програма вміщує теоретичні проблеми вікового психічного розвитку та психологічні особливості процесів навчання і виховання. Дисципліна покликана сформувати здатність до аналізу фактів вікового розвитку людини, психологічних механізмів соціалізації, вікових і індивідуальних особливостей психіки. Важливим завданням є формування загальної цільової установки на розуміння унікальності кожної людини, гуманне ставлення і повага до особистості.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Бех І. Д. Виховання особистості: У 2 кн. / І. Д. Бех. - Київ: Либідь, 2003. - 344 с.
2.	Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко,Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін.— К.: Просвіта, 2001.— 416 с.
3.	Власова О. І. Педагогічна психологія: Навч.посібник / Олена Іванівна Власова. - Київ : Либідь, 2005. - 400 с.
4.	Гетьман Т.О., Кричковська Т.Д. Проблеми вікової психології: хрестоматія. Вид- во: КНТ, 2022 - 469 с.
5.	Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Вікова психологія. Навч. посіб. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 376 с.
6.	Чуйко О.В. Особистісне становлення суб’єктів професійної діяльності у соціономічних професіях: Монографія / Чуйко О.В. - К.: АДЕФ-Украина, 2013. - 280 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            1.	Усна відповідь на семінарському занятті - до 5 балів
2.	Презентація виконання завдання творчого/науково-дослідницького характеру з розрахунку 1 на змістовий модуль - до 10 б.
3.	Тестування за підсумками модулю - до 10 б.
Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку.
Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Із них 60 балів відводиться на оцінювання поточної навчальної роботи студента впродовж семестру, 40 балів - на залікове оцінювання (яке проводиться у форматі підсумкової контрольної роботи).
Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу, ніж критично-розрахунковий мінімум - 36 балів, складають залік.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Олена
                            Василівна
                            Чуйко
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології