Кроскультурна компетентність соціального педагога

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Кроскультурна компетентність соціального педагога
Код дисципліни
ОК 8.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 3; ПР 6; ПР 10; ПР 12; ПР 15; ПР 19; ПР 23; ПР 26; ПР 29; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи соціології груп та спільнот. 2. Вміти: визначати крос-культурні виміри та виклики сучасного суспільства, соціально-психологічні характеристики культурних спільнот. 3. Володіти: навичками теоретичного аналізу першоджерел, професійними якостями та моральними цінностями.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування у студентів основ крос-культурної компетентності, специфіки та особливостей культурних відмінностей індивідів, груп, спільнот; а також ознайомлення студентів з методологією та механізмами професійної діяльності у сучасному крос-культурному середовищі. Дисципліна покликана сформувати у студентів здатність розробляти та запроваджувати у соціально-педагогічну практики механізмів соціально- педагогічної роботи у мультикультурному середовищі.
Рекомендована та необхідна література
1. Мортімер І. Століття змін. Харків: Ранок; Фабула, 2019. 446с. 2. Про освіту: Закон України (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380). Поточна редакція від 02.04.2020. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. 3. Соціальна робота: реалії та виклики часу: навчально-методичний посібник. Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2021, 219 с. / http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/34954/Sotsialna%20Robota%20Realii% 20Ta%20Vyklyky%20Chasu.pdf?sequence=1. 4. Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. 275 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Опрацювання теоретичного матеріалу: 20 балів; 2. Практична діяльність: 30 балів ; 3. Методичні програми: 30 балів; 4. Модульна та підсумкова контрольна робота: 20 балів. 5. Залік: 60 балів (min. - 36 балів). Підсумкове оцінювання: залік. Обов’язковим для отримання заліку є опрацювання теоретичного матеріалу, розробка методичних програм, практичних рекомендацій, проектів, тренінгових занять, безпосередня участь у практичній діяльності, виконання модульної та підсумкової контрольних робіт, здобуття результатів оцінювання сумарно, повинно бути не менше 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 36 балів - для допуску до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології