Кроскультурна компетентність соціального педагога
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Кроскультурна компетентність соціального педагога
Код дисципліни
ОК 8.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 3; ПР 6; ПР 10; ПР 12; ПР 15; ПР 19; ПР 23; ПР 26; ПР 29; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи соціології груп та спільнот.
2. Вміти: визначати крос-культурні виміри та виклики сучасного суспільства, соціально-психологічні характеристики культурних спільнот.
3. Володіти: навичками теоретичного аналізу першоджерел, професійними якостями та моральними цінностями.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування у студентів основ крос-культурної компетентності, специфіки та особливостей культурних відмінностей індивідів, груп, спільнот; а також ознайомлення студентів з методологією та механізмами професійної діяльності у сучасному крос-культурному середовищі.
Дисципліна покликана сформувати у студентів здатність розробляти та запроваджувати у соціально-педагогічну практики механізмів соціально- педагогічної роботи у мультикультурному середовищі.
Рекомендована та необхідна література
1. Мортімер І. Століття змін. Харків: Ранок; Фабула, 2019. 446с.
2. Про освіту: Закон України (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380). Поточна редакція від 02.04.2020. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
3. Соціальна робота: реалії та виклики часу: навчально-методичний посібник. Слов’янськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2021, 219 с. /
http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/34954/Sotsialna%20Robota%20Realii% 20Ta%20Vyklyky%20Chasu.pdf?sequence=1.
4. Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. 275 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Опрацювання теоретичного матеріалу: 20 балів;
2. Практична діяльність: 30 балів ;
3. Методичні програми: 30 балів;
4. Модульна та підсумкова контрольна робота: 20 балів.
5. Залік: 60 балів (min. - 36 балів).
Підсумкове оцінювання: залік.
Обов’язковим для отримання заліку є опрацювання теоретичного матеріалу, розробка методичних програм, практичних рекомендацій, проектів, тренінгових занять, безпосередня участь у практичній діяльності, виконання модульної та підсумкової контрольних робіт, здобуття результатів оцінювання сумарно, повинно бути не менше 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 36 балів - для допуску до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Надія
Миколаївна
Чернуха
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології