Екстрена консультативна допомога постраждалим
Освітня програма: Соціальна реабілітація
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Екстрена консультативна допомога постраждалим
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 2.6.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР 1; ПР 3; ПР 8; ПР 9; ПР 10; ПР 12; ПР 13; ПР 18; ПР 23. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: теоретичні основи  соціально-реабілітаційного супроводу. 
Вміти: працювати в групі, раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни.
Володіти: навичками роботи з науковою та методологічною літературою.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – підготовка майбутніх соціальних працівників до організації і проведення соціального та психологічного супроводу осіб, які потребують екстреної консультативної допомоги, засвоєння основних принципів надання допомоги постраждалим в надзвичайних кризових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни. Розкриваються основні теоретичні та практичні аспекти надання екстреної консультативної допомоги. Приділяється увага аналізу методологічних принципів екстреної психологічної допомоги, взаємозв'язку з іншими педагогічними дисциплінами, специфіці консультативної допомоги при різних реакціях людини на стресову подію. Розглядаються сучасні напрямки та підходи до екстреної консультативної допомоги. У першому змістовному модулі розглядаються предмет, завдання, принципи екстреної консультативної допомоги постраждалим. Другий модуль присвячений розумінню та розпізнаванню гострої стресової реакції людини, третій модуль – технологіям екстреної консультативної допомоги.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Вестбрук Д., Рауф Х. Подолати панічний розлад. –  Львів: УКУ Свічадо, 2014. – 78 с.
Кризова психологія.: Навчальний посібник / За заг. ред. проф. О.В. Тімченка. – Х.: НУЦЗУ, КП «Міська друкарня», 2010. – 383 с.
Мюллер М. Я. Якщо Ви пережили психотравмуючу подію. – Львів: УКУ Свічадо, 2014. – 120 с.
Перша психологічна допомога: керівництво для роботи на місцях ВООЗ, 2011. – 64 с. 
Перша психологічна допомога: Посібник для тренера / уклад.: Гірник А.М., Чернобровкіна В.А. – Київ: Унів. вид-во Пульсари, 2017 – 96 с. 
Тохтамиш О.М. Екстрена консультативна допомога. –  Вінниця, Віндрук, 2020. –124 с.
Екстремальна психологія: підручник /  за заг. ред. проф. О.В. Тімченка – Х. : УЦЗУ, 2007. –  502 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне
2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне
3. Модульна контрольна робота – до 15 балів
- підсумкове оцінювання у формі заліку – до 40 балів 
За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за комплексний підсумковий модуль.
При цьому, кількість балів:
1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
65-74  відповідає оцінці «задовільно»;
75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 
91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Олександр
                            Михайлович
                            Тохтамиш 
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології